Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

"sone"
Vähä aikaa sit tuli töllöstä Tumma vesi, ja itkin ääneen, meni ihan rääkymiseks! Tosi surullinen leffa! Vieläkin vähän ahdistaa, mut tekis mieli kattoo uudelleen. Sit toinen aika surullinen leffa on se Bruce Willisin "i see dead people" en muista nimeä. Mut kaikki missä on pieniä lapsia vetoaa miun kyynelkanaviin automaattisesti...
 
"äiskä"
Mä en oo nähnyt tämän listan elokuvista kuin muutaman..olispa sitä paljon katsottavaa. Tuo Sophien valinta sai jo melkein itkemään kun luki sen kuvauksen..voipi olla liian ahdistava.. :/
 
iinna
On monia elokuvia, joiden aikana olen itkenyt (itkupilli kyllä joo!), kaikki ei edes tule mieleen. Mutta eräs koskettavimmista elokuvista, mitä olen nähnyt on Onni puuttuu peliin (alkp. Fluke). En tiedä, olenko outo, kun itken melkein koko elokuvan ajan AINA. Onkohan muut edes nähny ko. elokuvaa?
 
minä,
Crow:
Palatessaan kotiin Eric (Brandon Lee) löytää tuhotusta kodistaan neljä huligaania raiskaamassa hänen vaimoaan, Shelleytä (Rochelle Davis). Kerkeämättä reagoida näkemäänsä Eric teloitetaan ja heitetään kattohuoneistostaan alas kadulle. Shelley kuolee hieman tämän jälkeen sairaalassa. Vuosi tapahtuman jälkeen varis laskeutuu Ericin haudalle mukanaan hänen sielunsa. Eric nousee haudastaan, tällä kertaa kuolemattomana. Mukanaan vuosien takainen viha ja variksen tuomat yliluonnolliset kyvyt, Eric päättää kostaa oman ja vaimonsa murhan – yksi osallistunut kerrallaan.
 
"random"
pay it forward - anna hyvän kiertää

iktin järkyttävän paljon. tai no mä nyt itken kaikissa leffoissa JOS olen yksin, onneks katoin tän yksikseni, koska muuen olis ollu vaikeeta pidättää itkua :) suosittelen lämpimästi

myös titanic, äideistä parhain, twiligh houkutus, vampire diaries -.-, marley & me, orpokoti, piirretyistä leijonakuningas, anastasia, pocahontas, karhuveljeni koda, kaunotar ja hirviö.. animaatioist ainaki kaksin karkuteillä ja alpha ja omega XD itken myös sound of music:issa, moulin rougessa, jersey girl, serranon perhe ku lucia kuolee, gilpert grape (miten kirjotus), saksikäsi edward, jne jne

anteeks tohon tuli myös sarjoja ja et noit nyt tuli niin paljon, kaikki vaan tuli heti mieleen :)
 
[QUOTE="Emmi";22326197]Koirankynnen leikkaaja - siis en voinut katsoa edes loppuun asti.[/QUOTE]
Siis kääk, aattelin ettei varmasti oo ketään muuta johon tää on vaikuttanu :D Mää oon kattonu 2-3krt, ja joka kerta tulee kyl niin kyyneleet silmään. Kolahtaa vaan meikäläiseen.

ja monia täällä mainittuja on tullu pillitettyä. Mut benjamin button ei kyl muhun iskeny, olin jotenki tosi pettyny leffaan. :/ Tai sit väärä mielentila.

Avatar on mut saanu viimeks kyl itkeen ihan hullun lailla! Green mile on myös sellanen et sitä tulvaa ei pysäytä mikään mikä mun silmistä lähtee!
 

Yhteistyössä