Surullinen mutta onnellinen tarina... (sis linkki)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh, monista asioista toiset pystyvätkin selviytymään kun on pakko. Oli isä tai äiti kyseessä, niin yksin 3 taaperon kanssa.. Toisaalta siinä ei ole ehtinyt jäädä sängylle suremaankaan.
 

Similar threads

V
Viestiä
70
Luettu
1K
Aihe vapaa
mielestäni
M
E
Viestiä
0
Luettu
431
Aihe vapaa
Elämän surut
E
V
Viestiä
8
Luettu
303
V

Yhteistyössä