V
"vieras"
Vieras
Tuli mieleen tuosta Kaisin ketusta, kaikkea hyvää hänelle! Itse olen itkenyt jo tarpeeksi tänään(ehkä)
Just kuuntelen tuubista kaikkea espanjalaista musaa. Laittakaa linkkejä kaikesta kivasta musasta, ihan mitä vaan.
Kuunneltu on myös Whamin last Christmas- ihana joulusuosikkini! sekä YUP:n Mullan alla.
Just kuuntelen tuubista kaikkea espanjalaista musaa. Laittakaa linkkejä kaikesta kivasta musasta, ihan mitä vaan.
Kuunneltu on myös Whamin last Christmas- ihana joulusuosikkini! sekä YUP:n Mullan alla.