Alkuperäinen kirjoittaja Hihhiii:Kuka käski olla läski???![]()
:headwall:
Ne on just näitä, joiden kotoa ne haukkujat löytyy
Sääli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa varmaan ihan sen oman lapsenkin takia liikkua ja syödä terveellisesti. Että elät kauemmin ja terveenä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lihavat on just tuollasia itsesäälissä rypeviä. Ihan itse olet itsesi lihottanut. Maailman nyt vaan on pinnallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja paska:Hain lastani tarhasta, siinä oli 3 mulle vierasta lasta portin pielessä leikkimässä. Yksi kysy toiselta että "Onko toi sun äiti?" toinen vastaa "No EI!Mun äiti ei oo läski!"
Huudan lastani. Tämä kolmen ryhmä alkaa nauraa että "Mikon äiti on läski!" "Mikon äiti on läski!" [nimi muutettu]
Arvaa tuliko paha mieli lapsen ja itsein puolesta. Ipanat oli jotain 4-6 vuotiaita. Täytyy vaan ihmetellä että millasia äitejä mahtaa heitillä olla, kun läski tuntuu juurtuneen sanavarastoon jo äidinmaidossa.
Mietin vaan että millasta huutelua tulee kun lapsi alottaa koulun, kun nyt satun oleen tällanen LÄSKI!
Ohan se ihan kauheaa kun kaikki äipät ei oo pillikinttuja, lapsetkin sen tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja paska:Hain lastani tarhasta, siinä oli 3 mulle vierasta lasta portin pielessä leikkimässä. Yksi kysy toiselta että "Onko toi sun äiti?" toinen vastaa "No EI!Mun äiti ei oo läski!"
Huudan lastani. Tämä kolmen ryhmä alkaa nauraa että "Mikon äiti on läski!" "Mikon äiti on läski!" [nimi muutettu]
Arvaa tuliko paha mieli lapsen ja itsein puolesta. Ipanat oli jotain 4-6 vuotiaita. Täytyy vaan ihmetellä että millasia äitejä mahtaa heitillä olla, kun läski tuntuu juurtuneen sanavarastoon jo äidinmaidossa.
Mietin vaan että millasta huutelua tulee kun lapsi alottaa koulun, kun nyt satun oleen tällanen LÄSKI!
Ohan se ihan kauheaa kun kaikki äipät ei oo pillikinttuja, lapsetkin sen tietää.
ja sulla sitten oikeus haukkua hoikkia pillikintuiksi??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lihavat on just tuollasia itsesäälissä rypeviä. Ihan itse olet itsesi lihottanut. Maailman nyt vaan on pinnallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Miksi jokainen kuvittelee että sieltä kotoa se läskiksi haukkuminen tulee? Vaikka lapsi ei olisi ikinä kuullut kotonaan sanaa läski niin kummasti se sen osaa, katsos kun kaverit osaa...Jos sinua niin itkettää niin laihduta ihminen itsesi sellaiseen kuntoon missä itse hyväksyt itsesi.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskan näköinen:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Miksi jokainen kuvittelee että sieltä kotoa se läskiksi haukkuminen tulee? Vaikka lapsi ei olisi ikinä kuullut kotonaan sanaa läski niin kummasti se sen osaa, katsos kun kaverit osaa...Jos sinua niin itkettää niin laihduta ihminen itsesi sellaiseen kuntoon missä itse hyväksyt itsesi.
:attn: Meidän poika kun aloitti päiväkodin laajeni myös sanavarasto moneen ulottuvuuteen :/
Alkuperäinen kirjoittaja n :Alkuperäinen kirjoittaja haaskan näköinen:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Miksi jokainen kuvittelee että sieltä kotoa se läskiksi haukkuminen tulee? Vaikka lapsi ei olisi ikinä kuullut kotonaan sanaa läski niin kummasti se sen osaa, katsos kun kaverit osaa...Jos sinua niin itkettää niin laihduta ihminen itsesi sellaiseen kuntoon missä itse hyväksyt itsesi.
:attn: Meidän poika kun aloitti päiväkodin laajeni myös sanavarasto moneen ulottuvuuteen :/
Aivan, mutta kotikasvatuksen tehtävä on kertoa lapsille miten niitä sanoja voi käyttää ja miten ei.
Alkuperäinen kirjoittaja oi aikoja:Hei, mun on pakko kertoo tähän yksi juttu. Olin töissä yhdessä kehareiden koulussa, missä VAMMASET lapset mm. mongoloidi ja kehityksestä jäljessä oleva monivammainen haukkui hoitajia LÄSKEIKSI!
Minua nyt naurataa, koska mielummin olen sata kertaa läski kuin kehitysvammainen, jolla ei ole tulevaisuutta missään. Jos olisi ollut pokkaa, olisi pitänyt näille aivoidiooteille sanoa, että mikäs sinä olet, täydellinen vai?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja paska:Hain lastani tarhasta, siinä oli 3 mulle vierasta lasta portin pielessä leikkimässä. Yksi kysy toiselta että "Onko toi sun äiti?" toinen vastaa "No EI!Mun äiti ei oo läski!"
ja sulla sitten oikeus haukkua hoikkia pillikintuiksi??