Surkuhupaiset palstamammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Linkitäpä yksi tälläinen ketju kun taidat olla ammattilainen. Mä haluan oikeasti nähdä ketjun jossa musta huutaa modeja paikalla kun harmaat kiusaa. Yleensä modet poistaa ihan itse ilman muiden huuteluja jos huomaavat että ketju menee liian pitkälle, ei vanhojen muistelussa, vaan solvauksissa.

Voi kuule, olisikohan ne poistettu, kun nikille tuli paha mieli, vaikka oli puhuttu vain siitä mitä HÄN itse on palstalla kertonut

En ole koskaan ketään stalkannut, mutta kyllä pistänyt silmään, kun joku ketju pyörinyt aamusta iltaan etusivulla, missä joku tolvana-musta tehnyt paljastuksiaan

Linkitäpä yksi tälläinen ketju kun taidat olla ammattilainen. Mä haluan oikeasti nähdä ketjun jossa musta huutaa modeja paikalla kun harmaat kiusaa. Yleensä modet poistaa ihan itse ilman muiden huuteluja jos huomaavat että ketju menee liian pitkälle, ei vanhojen muistelussa, vaan solvauksissa.

Vaikkapa tuo Majuri on aina huutelemassa modeja paikalle.

[QUOTE="vieras";26281230]Vaikkapa tuo Majuri on aina huutelemassa modeja paikalle.[/QUOTE]

Kuinkas paljon majuri on itsestään kertonut, paljastellut kaiken vissiin pätee tähänkin? :D

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä