Kävin ensimmäisessä neuvolalääkärin tapaamisessa johon kuuluu "gynekologinen sisältutkimus". Lääkäri ei edes katsonut alapäätäni vaan seisten laittoi sormet sisään ja kokeili vaan et juu kohtu on hyvin kasvanut, ja thats it! Oon lukenut netistä et pitäis VÄHÄN perusteellisemmin tutkimuksen sisällään..
Sen jälkeen sitten kerroin huoleni että epäilen bakteeritulehdusta ja että voisiko laittaa lähetteen testiin. Hän ei kuulemma osa butt ja että sellaista tutkimusta ei ole enää.. Että tuossa olis kyllä huomannut!? Tasan ei kyllä huomaisi.. Mulla oireet suorastaan pahenee ja suututtaa. Lääkäri kyllä sanoi et voisin hakee apteekista vagi-c:tä..
Mutta entäs kaikki muut tutkimukset? Esim kohdunkaula!? Millaisia teillä muilla on nää tutkimukset ollu?
Ajattelin soittaa ajan yleislääkärille ja pyytää sitä tekemään se tutkimus....
Sen jälkeen sitten kerroin huoleni että epäilen bakteeritulehdusta ja että voisiko laittaa lähetteen testiin. Hän ei kuulemma osa butt ja että sellaista tutkimusta ei ole enää.. Että tuossa olis kyllä huomannut!? Tasan ei kyllä huomaisi.. Mulla oireet suorastaan pahenee ja suututtaa. Lääkäri kyllä sanoi et voisin hakee apteekista vagi-c:tä..
Mutta entäs kaikki muut tutkimukset? Esim kohdunkaula!? Millaisia teillä muilla on nää tutkimukset ollu?
Ajattelin soittaa ajan yleislääkärille ja pyytää sitä tekemään se tutkimus....