surettaa ystävän puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
tää on tosi turha, mutta juuri luin tuolla facebookissa noita 25 juttua itestä-kiertoviestejä. Yhden mun kaverin jutuissa luki ettei halua lapsia. NO ei siis tää oo musta maailman kamalin asia, mutta tän tytön poikakaveri olis maailman paras isä!!! Surettaa sen puolesta että tää tyttö joka muutenkin musta epäsopiva niin sitten vielä tekee mahdottomaksi omien lasten hankkimisen.... siis turha niinku sanoin mutta harmittaa :)

Ilmeisesti aika nuorista kysymys kun kirjoitat tytöstä ja pojasta?

Mieli voi vielä muuttua matkalla mutta jos ei niin ei. Jos tämä poika kuitenkin haluaa lapsia ja tyttö ei ja he ovat muutenkin toisilleen epäsopivia niin varmaan jossain vaiheessa huomaavat haluavansa elämältä eri asioita ja päätyvät etsimään sopivampia kumppaneita.

no nuoria ja nuoria, kohta 30 v. :) mutta kuitenkin. Alusta asti ihmetellyt miksi ko. henkilöt yhdessä ovat, mutta enhän voi tietää kuinka kivaa sitten onkaan. näyttää vaan näin päällepäin jotenkin kovin ristiriitaiselta. Luulen että mieli ei muutu tytöllä.. harmi! Ja eihän tää asia sinänsä mulle kuulu, mutta.....

Niin ja sitten toinen asia ihan vierestä. Miksi sellaiset ihmiset joilla jo lapsia ja heistä kovat kiistat eron jälkeen yms. ja eivät välitä nykyistenkään lasten hyvinvoinnista niin tekevät LISÄÄ lapsia!!!! Ei mahdu mun järkeen!!!

Ei sitten muuta tällä erää :D :D

Minusta on muuten vähän hassua sanoa jostain ihmisestä, että tämä olisi maailman paras isä tai äiti, ennen kuin hänelllä on lapsia tai sen jälkeenkään. Mielestäni kenestäkään ei voi tietää millainen vanhempi hän olisi, riippumatta siitä, haluaako hän omia lapsia vai :)

Yhteistyössä