surettaa miehen käytös..minussako vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
eli mies oli tänään 5h lapsemme kanssa kotona kun olin hakemassa äitiäni sairaalasta..kun tulin kotiin mies tuli jo rappukäytävässä vastaan..katso vaan ilkeesti ja sano menevänsä kaljalle. olen itse aivan murtunut omasta sairaudestani(joka ei ole iso juttu,mutta kumminkin olo on huono kokoajan) ja sitten vielä äitini sairaus,joka onkin vakavempi..mies ihmetellyt koko viikon kun olen 3 kertaa käynyt äitini miesystävän kanssa äiti sairaalassa katsomassa että miks mun täytyy siellä rampata kun se pääsis yksinkin äitiäni katsomaan..mieheni ei yhtään ymmärrä että tämä on mulle raskas asia,sen kun keljuilee taas..koko eilisenkin illan mietti miten pääsis lähteen toiseen kaupunkiin juopotteleen,kun rahaa ei kauheasti ole..
ja sitten, mä en sais kuskata ikinä äitiäni kaupassa,tai viedä mitään hänelle kaupasta yms.. mies kyllä vie omille vanhemmilleen kaupasta tavaraa ja kuskaa missä milloinkin. itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään alkaa miehelleni tästä asiasta valittamaan,mutta hän se vaan valittaa jos sanon meneväni auttamaan äitiäni..
tosi raastavaa..

ei kuulosta mukavalle, oikeastaan kuulostaa liiankin tutulta entisestä elämästäni. Nykyään minulla on ihana mies jolle perhe kaikki kaikessa eikä alkoholi ryyppääminen yms.

No eipä kuulosta kovin hääppöiseltä mieheltä, varsinkin kun vaikuttaa olevan vielä viinaan menevä.. ;( Ja millainen mies ei ymmärrä jos vaimo haluaa käydä sairasta äitiään katsomassa?!

ei mies onneksi kovin usein juopottele korkeintaan 2krt/kk.. on sanonut etten saa enää päästää häntä juomaan jos lapsi ei ole hoidossa.. just.. mutta tuon se on sanonut niin monesti etten taida uskoa.. samoin 2 viimeistä vapaa iltaa on pitänyt viettää romanttisissa merkeissä,mutta vi*ut..mieshän on aina halunnu juomaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä kuulosta kovin hääppöiseltä mieheltä, varsinkin kun vaikuttaa olevan vielä viinaan menevä.. ;( Ja millainen mies ei ymmärrä jos vaimo haluaa käydä sairasta äitiään katsomassa?!

sehän sitä vaan vitutti kun joutu oleen 5h kotona...

Kuullostaa samalta ku mun ex... omia menoja piti saada olla vaikka kuinka. Jos sanoin, että olisit kotona, niin olin hullu kyttääjä joka ei päästä miestä mihinkään! Itsellä jos oli menoa ja kun tulin kotia, niin helvetti oli irti. Lapset huusi nälkää ja itki, kun mies niin kiukussa, että missä se äiti viipyy. Kamalaa aikaa oli :(.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei mies onneksi kovin usein juopottele korkeintaan 2krt/kk.. on sanonut etten saa enää päästää häntä juomaan jos lapsi ei ole hoidossa.. just.. mutta tuon se on sanonut niin monesti etten taida uskoa.. samoin 2 viimeistä vapaa iltaa on pitänyt viettää romanttisissa merkeissä,mutta vi*ut..mieshän on aina halunnu juomaan..

Alkoholisti

eipä ole miestä vielä näkynyt.. koko eilisen illan lähetteli mulle haukkumis viestejä.. yritinkin kysyä olinko loukannu häntä jotenkin, en kuulemma ollut. en ymmärrä mistä sellanen käytös sitten johtuu..

eipä ole miestä vielä näkynyt.. koko eilisen illan lähetteli mulle haukkumis viestejä.. yritinkin kysyä olinko loukannu häntä jotenkin, en kuulemma ollut. en ymmärrä mistä sellanen käytös sitten johtuu..

No käännä asia toisinpäin ja kysy, että mikä miestä harmittaa ja voisiko näyttää harmituksensa muuten kuin haukkumalla, ettei sulle tule suotta pahaa mieltä, jos et edes ole loukannut häntä.

Ettei miehelläsi ole jotain ongelmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

No käännä asia toisinpäin ja kysy, että mikä miestä harmittaa ja voisiko näyttää harmituksensa muuten kuin haukkumalla, ettei sulle tule suotta pahaa mieltä, jos et edes ole loukannut häntä.

Ettei miehelläsi ole jotain ongelmaa?

oon yrittänytkin..mutta vastaukset on vaan "joo" "ei oo" "ihan sama" "älä valita"

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tosi hölmö mies, jos menee ryyppäämään, vaikka rahaa ei ole. Hän taitaakin teidän rahat käyttää. :|

Ei sun ole tommosta pakko sietää. :hug:

ei käytä, minulla on meidän rahat.. on kuulemma lainannut jostain..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tosi hölmö mies, jos menee ryyppäämään, vaikka rahaa ei ole. Hän taitaakin teidän rahat käyttää. :|

Ei sun ole tommosta pakko sietää. :hug:

ei käytä, minulla on meidän rahat.. on kuulemma lainannut jostain..

Ja maksaa sitten teidän rahoilla lainansa...

Yhteistyössä