H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:laitoin äsken miehelle viestin jossa kerroin miltä musta tuntuu... vastaus oli "joo ihan sama" tuntuu niin pahalle...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en syytä ketään enkä kumpaakaan, mutta olis se kiva kuulla sen "miehen" mielipide asiasta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en syytä ketään enkä kumpaakaan, mutta olis se kiva kuulla sen "miehen" mielipide asiasta :attn:
Miksi?
Siksikö, että tuollainen käytös voisi kenties ollakin ihan jees..? Vai, että ajattelet, että ap valehtelisi tjms.?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en syytä ketään enkä kumpaakaan, mutta olis se kiva kuulla sen "miehen" mielipide asiasta :attn:
Miksi?
Siksikö, että tuollainen käytös voisi kenties ollakin ihan jees..? Vai, että ajattelet, että ap valehtelisi tjms.?
just sanoin että en syytä ketään, kiinnostais vaan se että miks noin käyttäytyy :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:...sitten vielä äitini sairaus,joka onkin vakavempi..mies ihmetellyt koko viikon kun olen 3 kertaa käynyt äitini miesystävän kanssa äiti sairaalassa katsomassa että miks mun täytyy siellä rampata kun se pääsis yksinkin äitiäni katsomaan..mieheni ei yhtään ymmärrä että tämä on mulle raskas asia,sen kun keljuilee taas..koko eilisenkin illan mietti miten pääsis lähteen toiseen kaupunkiin juopotteleen,kun rahaa ei kauheasti ole..
ja sitten, mä en sais kuskata ikinä äitiäni kaupassa,tai viedä mitään hänelle kaupasta yms.. mies kyllä vie omille vanhemmilleen kaupasta tavaraa ja kuskaa missä milloinkin. itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään alkaa miehelleni tästä asiasta valittamaan,mutta hän se vaan valittaa jos sanon meneväni auttamaan äitiäni..
tosi raastavaa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tosi asiallisia kommentteja. kiitosnyt mies soittelee että hänet pitäis hakea 60km:n päästä, ei pääse muuten kotiin..En yhtään haluais häntä hakea..