K
kyllästynyt
Vieras
eli mies oli tänään 5h lapsemme kanssa kotona kun olin hakemassa äitiäni sairaalasta..kun tulin kotiin mies tuli jo rappukäytävässä vastaan..katso vaan ilkeesti ja sano menevänsä kaljalle. olen itse aivan murtunut omasta sairaudestani(joka ei ole iso juttu,mutta kumminkin olo on huono kokoajan) ja sitten vielä äitini sairaus,joka onkin vakavempi..mies ihmetellyt koko viikon kun olen 3 kertaa käynyt äitini miesystävän kanssa äiti sairaalassa katsomassa että miks mun täytyy siellä rampata kun se pääsis yksinkin äitiäni katsomaan..mieheni ei yhtään ymmärrä että tämä on mulle raskas asia,sen kun keljuilee taas..koko eilisenkin illan mietti miten pääsis lähteen toiseen kaupunkiin juopotteleen,kun rahaa ei kauheasti ole..
ja sitten, mä en sais kuskata ikinä äitiäni kaupassa,tai viedä mitään hänelle kaupasta yms.. mies kyllä vie omille vanhemmilleen kaupasta tavaraa ja kuskaa missä milloinkin. itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään alkaa miehelleni tästä asiasta valittamaan,mutta hän se vaan valittaa jos sanon meneväni auttamaan äitiäni..
tosi raastavaa..
ja sitten, mä en sais kuskata ikinä äitiäni kaupassa,tai viedä mitään hänelle kaupasta yms.. mies kyllä vie omille vanhemmilleen kaupasta tavaraa ja kuskaa missä milloinkin. itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään alkaa miehelleni tästä asiasta valittamaan,mutta hän se vaan valittaa jos sanon meneväni auttamaan äitiäni..
tosi raastavaa..