S
superfil
Vieras
Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.
Mut suprafillissä on alaosa ihan kuin kurahousuissa, muovia siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Ehkä noi suprafillit koetaan vähän sellaisiksi taapero-haalareiksi ja isommat koot ei mene kaupaksi. Huutiksessa oon kyllä nähny isompiakin kokoja myynnissä, katso sieltä jos tärppäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nii ja mulla on 164 senttiset kurahousut itellä käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nii ja mulla on 164 senttiset kurahousut itellä käytössä![]()
Millaset ne on? Samanlaiset henkselihousut kuin lapsilla vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.
Tuo linkkisi vei etusivulle, mutta tosiaan, olihan siellä henkselihousut:
http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpagesbyparentunid/AE2C04463A75FCC8C22573F40032A821?OpenDocument
Mutta nythän ilman kurahousuja jää ne joiden koko on suurempi kuin 134, mutta pienempi kuin XS...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Olkainhousuja vain. Toki rukalla on vyötärökorkuisia kurahousuja tuolle välikoollekin.
Ja ei Rukka ole ainoa kurahousunvalmistaja tässä maailmassa![]()