S
superfil
Vieras
Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla?![]()
ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.
Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla?![]()
ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.
Mut suprafillissä on alaosa ihan kuin kurahousuissa, muovia siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Ehkä noi suprafillit koetaan vähän sellaisiksi taapero-haalareiksi ja isommat koot ei mene kaupaksi. Huutiksessa oon kyllä nähny isompiakin kokoja myynnissä, katso sieltä jos tärppäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nii ja mulla on 164 senttiset kurahousut itellä käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nii ja mulla on 164 senttiset kurahousut itellä käytössä![]()
Millaset ne on? Samanlaiset henkselihousut kuin lapsilla vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.
Tuo linkkisi vei etusivulle, mutta tosiaan, olihan siellä henkselihousut:
http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpagesbyparentunid/AE2C04463A75FCC8C22573F40032A821?OpenDocument
Mutta nythän ilman kurahousuja jää ne joiden koko on suurempi kuin 134, mutta pienempi kuin XS...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Olkainhousuja vain. Toki rukalla on vyötärökorkuisia kurahousuja tuolle välikoollekin.
Ja ei Rukka ole ainoa kurahousunvalmistaja tässä maailmassa![]()