suprafill-haalareita vain 110cm, mutta kurahousuja 134cm ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja superfil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.

Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla? :)

ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.

Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla? :)

ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.

Mut suprafillissä on alaosa ihan kuin kurahousuissa, muovia siis...
 
Ehkä noi suprafillit koetaan vähän sellaisiksi taapero-haalareiksi ja isommat koot ei mene kaupaksi. Huutiksessa oon kyllä nähny isompiakin kokoja myynnissä, katso sieltä jos tärppäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?

Kyllä löytyy myös isompia Suparafil-haalareita. Ainakin meillä oli viime talvena 122cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Eikös näillä ole ihan sama "kohderyhmä"? Miksiköhän kurahaalareita saa vielä isojakin kokoja, mutta suprafill-haalareita ei?

Kyllä löytyy myös isompia Suparafil-haalareita. Ainakin meillä oli viime talvena 122cm.
 
Täh meillä on kaapissa 116 senttinen ja 122 senttinen suprfilli (eikös niitä missä on se kuminen alaosa tarkoiteta?)
toi 116 senttinen on talvimalli, kylläkin käytettynä hankittu, mut toi isompi on uusi ostin syksyllä prismasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
siks kun maalaisjuntit käyttää kurahousuja, ja ilkeää suojata lapsensa sonnalta ja vedeltä myös isompanaki.

Mut eikö suprafillit olisi hyvät myös maalla? :)

ei, ku ne kurat on helppo ja nopee huuhtoo, ja kuivaa äkkiä. filleissä voi fyllit kastua ja kuivaa ikuisuuden.

Mut suprafillissä on alaosa ihan kuin kurahousuissa, muovia siis...

ai kyse jostain vk-puvusta? ilman vuoria? kurahousujen alle voi laittaa mitä haluaa, keväällä tarvii alaosaan lämpöä lunta vastaan ja vettä varten se kurahousu. toki kurahousu on paras liukurikevätlumilla..
mutta nyt me mentiin jo aiheesta ohi. ei tuonkokoiset kaupunkilaislapset kuulemma itse ilkeä liikkua pilkkihaalareissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Ehkä noi suprafillit koetaan vähän sellaisiksi taapero-haalareiksi ja isommat koot ei mene kaupaksi. Huutiksessa oon kyllä nähny isompiakin kokoja myynnissä, katso sieltä jos tärppäisi.

Itse vaan ajattelin, että nimenomaan haalari, jossa on kiinteä huomaamaton kuraosa olisi vähemmän "taapero" kuin erillinen henkselillinen kurahousu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nii ja mulla on 164 senttiset kurahousut itellä käytössä ;)

Millaset ne on? Samanlaiset henkselihousut kuin lapsilla vai?

:laugh: Kyllä esim Rukka tekee sadeasuja aikuisillekin. Se on ihan mak asia kutsua niitä sadeasuiksi tai kurahousuiksi. Samaa materiaalia ovat aikuisten ja lasten vermeet. Mä käytin niitä usein puutarhahommissa - kurahousu lienee osuvampi nimitys tässä tapauksessa.

Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja. http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.

Tuo linkkisi vei etusivulle, mutta tosiaan, olihan siellä henkselihousut:

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpagesbyparentunid/AE2C04463A75FCC8C22573F40032A821?OpenDocument

Mutta nythän ilman kurahousuja jää ne joiden koko on suurempi kuin 134, mutta pienempi kuin XS... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja superfil:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ja KYLLÄ, aikuisille tehdään myös henkselihousuja.

Tuo linkkisi vei etusivulle, mutta tosiaan, olihan siellä henkselihousut:

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpagesbyparentunid/AE2C04463A75FCC8C22573F40032A821?OpenDocument

Mutta nythän ilman kurahousuja jää ne joiden koko on suurempi kuin 134, mutta pienempi kuin XS... :(

Olkainhousuja vain. Toki rukalla on vyötärökorkuisia kurahousuja tuolle välikoollekin.

Ja ei Rukka ole ainoa kurahousunvalmistaja tässä maailmassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Olkainhousuja vain. Toki rukalla on vyötärökorkuisia kurahousuja tuolle välikoollekin.

Ja ei Rukka ole ainoa kurahousunvalmistaja tässä maailmassa :D

Kun katsoo jotain päiväkodin pihaa kurakelillä, niin tuntuu kyllä, että rukka todella on ainoa valmistaja... :)

Miksiköhän noita välikokoja ei sitten ole? Ei niillä varmaan suurta menekkiä olisi, mutta jos vaikka tilaamalla saisi. Jossain mökillä olisi varmasti joskus tarpeen isommillakin lapsilla.


 

Yhteistyössä