H
hjelppiä
Vieras
Ostin eilen lassien suprafill-haalarin, mutta nyt hanskoja ei saa ostettua mistään.
Kaikki kaupat olen kiertänyt läpi ja missään ei ollut jäljellä.
Olemassa sellaisia kyllä on, sillä olen niitä tässä jo katsellutkin ja kaupantätikin muisti ne, mutta ei tiennyt tuleeko lisää.
Voisiko joku kiltti immeinen myydä omansa tai ostaa minulle sopivat kintttaat?
Maksan toki hansikkaat ja vaivanpalkkaa jos vain saan jostain hanskat hankittua.
Myös vinkkejä otan vastaa mielihyvin.
Kuopiossa siis asustellaan. Ainakaan maksissa ei ollut, eikä prismassa, eikä anttilassa, ei cittarissa....
Mistä muualta voisin vielä etsiä.
Lassien sivuilla mallistossa on suprafillin rivissä ensimmäisenä sellainen ruskea/fuksia puku jonka olemme ostaneet. niin siis sen väriset hansikkaat olisi tarkoitus saada.
Viestiä voi laittaa e04(at)luukku.com
Kaikki kaupat olen kiertänyt läpi ja missään ei ollut jäljellä.
Olemassa sellaisia kyllä on, sillä olen niitä tässä jo katsellutkin ja kaupantätikin muisti ne, mutta ei tiennyt tuleeko lisää.
Voisiko joku kiltti immeinen myydä omansa tai ostaa minulle sopivat kintttaat?
Maksan toki hansikkaat ja vaivanpalkkaa jos vain saan jostain hanskat hankittua.
Myös vinkkejä otan vastaa mielihyvin.
Kuopiossa siis asustellaan. Ainakaan maksissa ei ollut, eikä prismassa, eikä anttilassa, ei cittarissa....
Mistä muualta voisin vielä etsiä.
Lassien sivuilla mallistossa on suprafillin rivissä ensimmäisenä sellainen ruskea/fuksia puku jonka olemme ostaneet. niin siis sen väriset hansikkaat olisi tarkoitus saada.
Viestiä voi laittaa e04(at)luukku.com