Tietääkö joku mistä löytyy lassien suprafill toppahanskat fuksia/rusk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelppiä

Vieras
Ostin eilen lassien suprafill-haalarin, mutta nyt hanskoja ei saa ostettua mistään.
Kaikki kaupat olen kiertänyt läpi ja missään ei ollut jäljellä.
Olemassa sellaisia kyllä on, sillä olen niitä tässä jo katsellutkin ja kaupantätikin muisti ne, mutta ei tiennyt tuleeko lisää.
Voisiko joku kiltti immeinen myydä omansa tai ostaa minulle sopivat kintttaat?
Maksan toki hansikkaat ja vaivanpalkkaa jos vain saan jostain hanskat hankittua.

Myös vinkkejä otan vastaa mielihyvin.
Kuopiossa siis asustellaan. Ainakaan maksissa ei ollut, eikä prismassa, eikä anttilassa, ei cittarissa....
Mistä muualta voisin vielä etsiä.

Lassien sivuilla mallistossa on suprafillin rivissä ensimmäisenä sellainen ruskea/fuksia puku jonka olemme ostaneet. niin siis sen väriset hansikkaat olisi tarkoitus saada.

Viestiä voi laittaa e04(at)luukku.com

Meillä päin ainakin tarjoustalo myy noita hanskoja.

Mutta musta ne on aika epäkäytännöliset silloin kun loska keli niin likalla ainakin on sormet märkänä ja samoin hanskan vuori hiestä ja kuivuminen kestää kauan ja kovimilla pakasilla en ole uskaltanut laittaa kun olen ajatellut että se muovi halkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

Mutta musta ne on aika epäkäytännöliset silloin kun loska keli niin likalla ainakin on sormet märkänä ja samoin hanskan vuori hiestä ja kuivuminen kestää kauan ja kovimilla pakasilla en ole uskaltanut laittaa kun olen ajatellut että se muovi halkeaa.

Ihan olin näin alkusyksyksi ajatellut...
Puvunkin ostin tätä alkutalvea varten. Kylmemmille ilmoille on sitten toiset haalarit.
Meillä ei ole ennen ollut noita suprafill juttuja.
Onko pukukin sitten hiostuva ja kastuuko yhtä helposti kuin hanskat?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Puvunkin ostin tätä alkutalvea varten. Kylmemmille ilmoille on sitten toiset haalarit.

Pukuun olen ollut ihan tyytyväinen ja niin ollut poitsukin, kun pyllymäessä luistaa hyvin. Ei se puku mun mielestä ole ollut mitenkään liian kuuma tai hiostava ihan hyvä puku on ollut meillä ollut niitä kaksikin, mutta noi hanskat oli mulle pettymys kun ajatttelin että on hyvät just näillä loska keleillä. Niissä vaan kun koko se kämen osa sitä muovia niin ei sitten hengitä yhtään ja paksu vuori niin kuumaverisemmällä ainakin sormet sitten hikoo. Aina ulkoilun jälkeen kannattaa kääntää nurinpäin kuivumaan, muuten on märkä vuori seuraavalla kerralla kun menee ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pukuun olen ollut ihan tyytyväinen ja niin ollut poitsukin, kun pyllymäessä luistaa hyvin. Ei se puku mun mielestä ole ollut mitenkään liian kuuma tai hiostava ihan hyvä puku on ollut meillä ollut niitä kaksikin, mutta noi hanskat oli mulle pettymys kun ajatttelin että on hyvät just näillä loska keleillä. Niissä vaan kun koko se kämen osa sitä muovia niin ei sitten hengitä yhtään ja paksu vuori niin kuumaverisemmällä ainakin sormet sitten hikoo. Aina ulkoilun jälkeen kannattaa kääntää nurinpäin kuivumaan, muuten on märkä vuori seuraavalla kerralla kun menee ulos.

No hyvä ehdin jo säikähtää, että menivätkö rahat ihan hukkaan

Yhteistyössä