supistuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shhh

Vieras
Miltä supistukset oikein tuntuu?? Esikoista odotan ja kaikki kysyy onko supistellut (nyt viikkoja 39+3) enkä osaa ikinä vastata koska en tiedä mikä on supistus ja mikä ei... argh.. Eli osaisiko joku kertoa miltä ne tuntuvat? :D

Mä en esikoisesta huomannut harjotussupistuksia oikeastaan ollenkaan vasta kun ihan viimesillä kun MIES mulle ne kädestäpitäen näytti millon sellanen on :laugh: :ashamed:
Mutta oikeet supistukset kyllä tajusi. Mulla ne tuntui lähinnä kipuna selässä samaan aikaan kun maha kovettui.
Kuopuksesta supistukset tuntui selän lisäksi alamahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kipu joka ei lopu

Eihän supistus kestä kerralla pitkään... Niin enkä kysykään synnytyksen jälkeen varmastikaan, mutta nyt kysyn.. Kun kaikenlaista vihlontaa ja särkyä on tuntunut, mutta en osaa sanoa onko ne juuri supistuksia...

Synnytyssupistukset taatusti tunnet kun alkavat..
Vaikee sanoo miltä ne tuntuu, kun jokainen käsittää ne eri tavalla. Mut itselläni maha ollut suppareissa kuin tulessa, ei tiedä miten päin olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä en esikoisesta huomannut harjotussupistuksia oikeastaan ollenkaan vasta kun ihan viimesillä kun MIES mulle ne kädestäpitäen näytti millon sellanen on :laugh: :ashamed:
Mutta oikeet supistukset kyllä tajusi. Mulla ne tuntui lähinnä kipuna selässä samaan aikaan kun maha kovettui.
Kuopuksesta supistukset tuntui selän lisäksi alamahalla.

Minulla tuntuu että maha on pinkeä koko ajan, en osaa erottaa koska se sitten on supistus... :S

Mullekin aina väitettiin, että kyllä ne sitten huomaa. Niinhän sitä luulisi. Mulla oli supistellut ainakin viikkokausia, mutta tajusin ne vasta, kun muuttuivat säännöllisiksi. Silloinkin ihmettelin aikani, että miksi mun selkääni särkee vähän väliä, kunnes tajusin tulla tänne ihmettelemään, että voiko ne olla supistuksia. Olihan ne ja jokunen tunti siitä tuli lähtö sairaalaan.

mulla on neljän lapsen aikana supparit tuntunu selässä. esikoista ku odotin niin ihmettelin ku oli niin selkä kipeä,soitin synnärille ku selkäkipu vaan koveni ja olin ihmeissään ku toivottelivat tervetulleeks. poika synty tästä 3tunnin päästä =D

Alkuperäinen kirjoittaja annii:
mulla on neljän lapsen aikana supparit tuntunu selässä. esikoista ku odotin niin ihmettelin ku oli niin selkä kipeä,soitin synnärille ku selkäkipu vaan koveni ja olin ihmeissään ku toivottelivat tervetulleeks. poika synty tästä 3tunnin päästä =D

Itselläni öisin alaselkää särkenyt/vihlonut/tuntunut puutuneelta... hmph..

Yhteistyössä