Supistuksia aina istuessa? Yleistäkin?

Lily of the valley

Aktiivinen jäsen
01.02.2009
1 339
0
36
Minulla on nyt rv 37+2, ja jo useamman viikon, ainakin 4 viikkoa, on ollut taipumusta sellaiseen, että istuessa alkaa supistamaan säännöllisesti. Eli luennoilla, autossa jne. on parhaimmillaan tullut 8 tunnin ajan 6 min välein supistuksia, ei kuitenkaan kipeitä, korkeintaan epämiellyttäviä.

Ihmettelen vain, että mistäköhän mahtaa johtua, että ne tulevat juuri istuessa aina? Onko muilla ollut samaa?

Mulla oli myös. Liittyneekö sitten yhteen toiseen ilmiöön, jonka kaverin kanssa huomasimme. Nimittäin meitä molempia supistelee liian kireä vyötärönauha! Istuessahan se kiristyy helposti siihen vatsan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mulla oli myös. Liittyneekö sitten yhteen toiseen ilmiöön, jonka kaverin kanssa huomasimme. Nimittäin meitä molempia supistelee liian kireä vyötärönauha! Istuessahan se kiristyy helposti siihen vatsan alle.

No niin mäkin oon epäillyt! Ilmankos ne tulee paljon harvemmin kotona ollessa, lököhousuissa, vaikka istuiskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

No niin mäkin oon epäillyt! Ilmankos ne tulee paljon harvemmin kotona ollessa, lököhousuissa, vaikka istuiskin.

Mä mietin ittekseni silloin että ei voi olla totta... Mutta sit kun kaveri sanoi että silläkin on niin tajusin että kyllä se vain totta on!