Supistelut (?) rv 17+2

Iltaa!

Eli mulla siis tänään menossa rv 17+2 ja olen ollut koko viikonlopun sairas (ei kuumetta, mutta kamalat kurkkukivut, yskä ja nuha) ja siis yskinyt monta päivää (ja yötä :/ ) nyt putkeen ja loppua ei näy. Tänään on eka kertaa tullut sen verran kipeitä supistuksia että irve tulee naamalle väkisinkin ja pitää oikein hengähtää rauhassa... Olen siis sairauden takia ollut levossa eli nää supistukest ei luulis siitä johtuvan, mutta voiko tuo kova yskiminen vaikuttaa siihen?
Aina yskiessä ja aivastaessa housuihin lirahtaa jotakin (?) ja se ei ole luultavasti pissaa, sillä se ei tunnu tulevan sieltä reiästä... :ashamed: Onhan tämä vain valkovuotoa? Kun kuulun niihin jotka ovat normaalisti kuivia ja en tässä raskaudenkaan aikana ole huomannut juurikaan valkovuotoa, on vähän hankala erottaa... Eli on kirkasta ja ei juuri haise millekkään, ehkä ihan lievästi makealle (?) Onko tällainen valkovuoto normia raskausaikana?
Mulla on keskiviikkona neuvola jossa tietenki saan kysymyksiin vastaukset, mutta kärsiikö tässä nyt odotella ihan rauhassa sinne asti? Pieniä potkuja on tuntunut tänään muutama joten en pelkää että vauvalla olisi mitään hätää vaan nuo supisteut tuntuu TODELLA epämiellyttävälle ja panadol ei kyllä juurikaan oloa helpota. :/ Lisäksi yskä estää kyllä tehokkaasti yöunet, mutta tuskin ne neuvolassa sille voi juuri mitään tehdä.
 
No itse tehtyä viinimarjamehua menee n. 2,5 litraa päivässä ja siihen sitte mitä nyt päivässä tulee maitoa juotua. Lisäks juon pari mukia kuumaa maitokaakaota rauhoittamaan kipeää kurkkua. Onko tuo riittävästi?
 
Ensinnäkään meillä ei ainakaan saa neuvolaan mennä jos on kipeenä ettei tartuta muita ja varsinkasn niitä pikkusia vauvoja!

Toiseksi toi lirahtelu voi hyvin olla lapsivettä ja selvyyden siihen saa mittaamalla ph:n. Mä soittaisin kyllä nyt kiireenvilkkaa äippäpolille!
 

Yhteistyössä