Joo.
Ensin mies kertoi ettei oikein innostu tumputtamisesta, vaan pitää enemmän läheisyydestä ja koskettelusta. Että kyseessä on enemmänkin mekaaninen pussien tyhjennys.
(Tämän nyt saatoin jossain määrin aavistaakin, sensijaan itse nautin kyllä masturboinnista yhtä paljon kuin hyvästä rakastelustakin.)
Toiseksi mies sanoi olevansa todella nirso naismaultaan, pitää pitkistä, tummista, hoikista naisista, joilla on ""sopivankokoiset"" rinnat. Naama ei saa olla ""tyhmä nukennaama"", vaan jotain särmää pitää löytyä. Lehden tarjonta todellakin tällaisten naisten osalta oli kehno, enimmäkseen blondeja ja överisuuria rintoja.
Pyysin häntä nimeämään julkkisnaisen, jonka ulkonäöstä pitää. Vastaus oli Monica Bellucci.
(Hih. Olen samanpituinen kuin Monica ja muutenkin vähän saman tyyppinen.)
Lisäksi mies sanoi että hänen on helpompi masturboida muistellen jotain kanssani kokemaa sessiota, kuin kuvitella miltä joku kiimaista teeskentelevä (?) lehtikuvanainen tuntuu.
Sanoi myös että joistain kuvista menee suorastaan maku kun silikonit näyttävät olevan räjähtämäisillään, tulehtuneen sinipunertavat tai rintojen väli kolme vaaksaa leveä niin että tissit ovat kainaloissa.
Hän sanoi pitävänsä enemmän siitä että nainen on salaperäinen ja saavuttamaton, kuin torttu levällään ketä tahansa varten.
(Tämä oli yllätys, luulin että kaikki miehet kiihottuvat provokatiivisista kuvista.)
Sitten hän vielä sanoi että itse tulisi hiukan mustasukkaiseksi jos minä masturboisin katsellen toisten miesten kuvia.
(Tämä oli totaalinen ylläri! Tosin ei ole pelkoa, en oikein näe itseäni katselemassa karvaisia perseitä ja eri mallisia peniksiä.

)