Olen kyllä superäiti.
Ei, minäkään en viitsi lähteä silmät rähmässä tuulta ja tuiskua uhmaamaan. Kesällä ulkoilemme koko päivän, talvella en ulkoiluttanut vauvaa läheskään joka päivä. Periaatteena on että en pue sadetakkia ja kumisaappaita ylleni, eli aktiivisessa sateessa en ulkoile. Muutenkin rytmin kanssa on niin ja näin. Vauva nukkuu yhdet päiväunet puolenpäivän molemmin puolin, yöunet 20-7, ruoka-ajat ovat 8, 11, 14, 17 ja 19. Suurinpiirtein. Missä sitten satummekin olemaan.
No miksi superäiti: olen hellä ja ihana lapsilleni ja rakastan myös miestäni inohimoisesti, teen useimmiten ruoan itse ja siivoilenkin joskus, pyykitkin hoituvat ja meinaan kohta alkaa jopa elättää perhettäni. Sinäkin olet superäiti, mutta anna itsellesi aplodit parhaista puolistasi, älä kyttää huonoja. Äläkä varsinkaan, koskaan, vertaa itseäsi muihin!