Super nopea apua AIDOT Helmet, korut...esikoisella synttärit

Miksi kirjoitat taas noin huonoa suomea? Onko tullut nautittua miestä väkevämpää?

Hei mietihän nyt. Nykynuoret käyttävät huppareita, teeppareita, leggareita jne. Olisipa hupaisaa käyttää aitoja helmiä niiden kanssa :ROFLMAO: Yritä pysyä nykyajan länsimaisessa pukeutumisessa mukana äläkä tee lapsistasi naurunalaisia.
Kuka lähtee kouluun helmien kanssa tai vaikka Chanel tyylisenä :ROFLMAO: olisi muutenkin aika hankala elää noin, menisi aika paljon aika siihen pelkästään pukeutumiseen, me kun osallistumme paljon tilaisuuksiin missä hupparit olisi outoa käytä. Nyt repesin täysin pysyy länsimaisessa kulttuurissa, reps, ne hupparit tai miten mä sen kutsun ns Supreme tyyli nyt muistaakseni muodissa ympäri maailma jälleen kerran. Paitsi Suomeen muoti tulee kovin hiitasti joka asiassa kun esim Venäjällä muoti liikkuu paljon nopeammin. Mieti miks täällä melko ei ole putikkeja ja Stocka myy vanhat merkkivaatteet, ei ihme että on konkurssin partaalla. Tiedätkö myös miks Suomalaisessa vaikka esimerkkinä LV liikkeessä ei löytyy eikä varastosta tulee näitä harvinaisuuksia kuin vaikka Tanskaan, kun täällä ei paljon muotia seurataan ja toisaalta hyvä niin koska täällä saa olla mitä vaan ja se helpottaa arkia. En itsekään muista milloin viimeksi edes kiinnitänyt huomion mitä päälle laitan. Toisaalta nyt en edes halua painon, hiusten ja sen hirveän allergian takia mitä sain mitään, kun odotan muutenkin jo pitkään milloin mun tukka kasvaa kun minä ja lyhyt tukka on naurettava yhtälö, kaikille kun se ei sopi. Itse seuraan laajemmin muotia ja ostan, mutta ostan yleensä sellaista mitä jää vielä pitkäks muotiin, mun kun pakko olla taas se Xs kokoinen :ROFLMAO::LOL: ja hyi kuinka hankala jo vkon dieetillä olla tai yli mitä olen ja vielä ei tulosta ja järkevä syöminen töiden keskellä on hankalampi kuin luulin mutta siihen tottu pakko vaan saman linjan jatkaa kuukauden. :notworthy: Vaikka en jaksa yhtään, mutta en myöskään jaksa kaksoisleuan ja hamsterin posket, paksut jalat ja takapuolen sekä olo kuin raskaana olisi muutenkin, itse kun joka kerta laihduin ja söin vähän jokaisen raskauden jälkeen ja nyt annoin luvan 8kk sellaista roskaruokaa syödä ja vielä stressin takia triplat määrät että oksat pois.:censored: Eikä se pelastanut mua stressistä ennen kun aloitin ajatella itse laajemmin.

vierailija
Voisiko joku suomentaa noita tuulitunnelin kirjoituksia? Eikö tälle Milannalle olisi tärkeämpää opetella suomea kuin höpöttää noita tuulesta temmattuja juttujaan? Pistä Milanna pomppa päälle ja ne hirveät aurinkolasit naamalle ja mene vähäksi aikaa kevätaurinkoon selvittämään päätäsi.

vierailija
Voi jeesus mitä tajunnanvirtaa taas, ei päätä eikä häntää. Ymmärränkö nyt että teinille ostetaan helmiä koska hän kokee tulevansa rakastetuksi kun saa äidiltään sijoitukseksi tarkoitettuja helmiä? Valitettavasti lapset on jo kulutustottumustensa suhteen todennäköisesti poispilattuja kun näkevät äitinsä täysin holtitonta krääsän haalimista ja rahankäyttöä.

vierailija
Voi jeesus mitä tajunnanvirtaa taas, ei päätä eikä häntää. Ymmärränkö nyt että teinille ostetaan helmiä koska hän kokee tulevansa rakastetuksi kun saa äidiltään sijoitukseksi tarkoitettuja helmiä? Valitettavasti lapset on jo kulutustottumustensa suhteen todennäköisesti poispilattuja kun näkevät äitinsä täysin holtitonta krääsän haalimista ja rahankäyttöä.
Nykyajan meininkiä. Rakkaus korvataan rahalla.

vierailija
Mikset sä käske kokkia laittamaan sulle vähähiilarista ruokaa? Voisit laihtua nopeesti. Ja mene salille. On teillä rikkailla sellaiseen varaa. En tiedä rikkaiden lahjoista, helmet kuulostaa oudolta, mutta mitä jos annat lapselle markkinoiden uusimman kännykän. Tai hevosen.

vierailija
Mikset sä käske kokkia laittamaan sulle vähähiilarista ruokaa? Voisit laihtua nopeesti. Ja mene salille. On teillä rikkailla sellaiseen varaa. En tiedä rikkaiden lahjoista, helmet kuulostaa oudolta, mutta mitä jos annat lapselle markkinoiden uusimman kännykän. Tai hevosen.
Milsu on niiiiiiin rikas, että voi antaa esikoiselle synttärilahjaksi helikopterin. Aika makeeta lentää koulun pihalle, kun kaverit katsovat kateellisina. Älä nyt tyydy mihinkään tavislahjoihin Milsu!

vierailija
Mun mielestä helmikaulakoru on tytölle kiva lahja. Ehkä tyttö itse on myös vihjaillut sen suuntaista, en tiedä mutta voisi olla mahdollistakin. Ja jotenkin voisin kuvitella ettei se ainoa lahja suinkaan ole, jonka tyttö vanhemmiltaan saa.

Ihme haaskalintu- nokkimista taas.

vierailija
Milannalla on varaa ostella tuhansien ökylaukkuja tusinoita, mutta kaverille joka on rahapulassa ei voi maksaa korun OIKEAA hintaa vaan pitää ostaa pilkkahintaan? Jos sinulla on nainen varaa niin ole reilu ja auta ystävää maksamalla helmikorun oikean hinnan!

Yhteistyössä