Suostuuko teidän pojat käyttämään farkkuhaalareita?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen joskus ostanut pojalle Lindexiltä aivan mielettömän ihanat kulutuspestyt farkkuhaalarit. Ne oli pojalle vähän reilut silloin 3,5v ikäisenä, mutta niitä käytettiin lahkeet käärittyinä jonkun verran. Vähitellen niistä alkoi tulla riitaa eikä poika halunnut pitää niitä.

Äsken näin ne kaapissa ja sanoin, että koitetaan sopiiko ne vielä. Sanoin, että ei jätetä päälle, mutta koitetaan onko sopivat.

Sopisihan ne edelleen. Lahkeissa hienosti mitta piisaa ja henkselitkin pisimmillään laitettuna niin sopii.

Mutta ei. Kauhea huuto ja meteli, etät ne on vauvojen housut jne jne.

Poika pian 5,5v siis.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Meillä pojat taas oikein haluaa haalareita koska ne on työmiesten housut ja niihin saa kivasti työkaluja roikkumaan.
Minkä ikäisiä? Kyllä meidänkin pojalle toi työmies-juttu meni läpi pienempänä.
 
mia
joo en saanu enää haalareita käyttämään sen jälkeen kun täytti 2. Ja nyt sama homma kuopuksella, ei millään laittais päälle :/ En tiiä tuntuuko ne sitten jotenkin hanlalilta tai jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Meillä pojat taas oikein haluaa haalareita koska ne on työmiesten housut ja niihin saa kivasti työkaluja roikkumaan.
Minkä ikäisiä? Kyllä meidänkin pojalle toi työmies-juttu meni läpi pienempänä.
Nuorempi 4,5 ja vanhempi 7. Tosin vanhempi ei niitä kyllä enää kouluun laita mutta nuorempi lähtee onnellisena jopa tarhaankin noiden kanssa.
 
kia
olin juuri kysymässä, voiko ekaluokkalaiselle pojalle ehdottaa farkkuhaalareita kouluun... itse kyllä on muutaman kerran kotona ne päälle vetänyt, joten uskoisin, että ne myös kouluun voisi laittaa. Ja esim. paita haalareiden päälle.
 
Miellä pojun mummo osti jostain pari vuotta sitten pojulle Scoopy-doo-farkkuhaalarit ja paidan ja niissä oli koko 3T. Ni nyt vasta sopivat ku poju on vajaa 3v ja nyt innostunu niitä pitämään tarhassakin. Normisti on aina pitkiksissä, ku ei haluu housuja pitää, mut farkkuhaalarit kelpaa :)
 

Yhteistyössä