Suostuisitko siihen että mies maksaa hotellit jos saa vastineeksi seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elikkäs naiset haluaa että mies maksaa kaiken ja näinollen antavat piparia ja kun ei ole seteleitä tungettu taskuun tai nakattu naamalle niin ..

Eli siis,
Lähtöarvoiseti mies maksaa hotellin kun on tulee naisen paikkakunnalle, seksin perässä.

Mutta, nyt onkin nainen menossa seksinhakureissulle miehen paikkakunnalle, niin voisiko olettaa, että nyt nainen ihan itse maksaa hotellinsa? Ja jatkokysymys on että maksattaisitteko edelleen hotellin miehellä.

Näinkö?

Siis jos mä haluaisin seksiä eikä ukko voisi tulla mun luo ja hankkisi hotellin jotta pääsisimme naimaan niin ei tulisi maksullinen olo. Toki sitä vois sit vaikka sekstailla autossa tai pusikossa niin sit huone olisi vain "romanttisessa" mielessä että sais nukkua toisen viekussa... Siis jos asia ikäänkuin vaivaisi :D

Eli siis,
Lähtöarvoiseti mies maksaa hotellin kun on tulee naisen paikkakunnalle, seksin perässä.

Mutta, nyt onkin nainen menossa seksinhakureissulle miehen paikkakunnalle, niin voisiko olettaa, että nyt nainen ihan itse maksaa hotellinsa? Ja jatkokysymys on että maksattaisitteko edelleen hotellin miehellä.

Näinkö?

Minä maksoin viimeksi hotellin, kun mies kävi paikkakunnallani.

Lähtökohtaisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että miehen tehtävä on maksaa hotelli, koska miehet ovat isopalkkaisempia. Lisäksi naisille riittää aina tarpeen vaatiessa ilmaistakin seksiseuraa. Jos varatun kanssa ei onnistu, niin yksinasuvia miehiäkin löytyy yllin kyllin.

Yhteistyössä