Mutta siis jos ei ikinä saisi orgasmia seksin yhteyessä. Kuten joillekin naisille käy, että eivät ikinä saa yhdynnässä orgasmia. Innostus varmaan hälvenisi ainakin jonkun verran.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
Toivottavasti tajusit kytkeä ko.yksilön käsiraudoilla sängynjalkaan??Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
ei oo. ei ole fyysistä pakkoa. jotkut sanoo, että jollei saa laueta, niin sitten näkee märkiä unia. Mutta niinhän naisetkin näkevät, joten onko naisillakin fyysinen pakko silloin?Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Oonko mä ymmärtäny jotain väärin vai eikös miehellä ole ihan fyysinen pakko purkautua joskus? :ashamed:
tunnet siis kaikki maapallon miehet? toisekseen " näiset voivat olla niin tyhmiä" voiko ihminen sille mitään jos ei vaan saa vaikka kuinka yrittäis?Alkuperäinen kirjoittaja grr:ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.
vain naiset voivat olla niin tyhmiä....
Ei siinä välttämättä ole tyhmyydestä kyse. kaikilta naisilta ei vaan tule. ei kaikilta miehiltäkään, mutta ne kun ei pysty tarjota puolisolleen seksiä jos vehje lerputtaa, vaikka haluaisivatkin. nainenpa pystyy. minä en niin tekisi, jos minun "vehje" lerputtaisi, mutta minä kykenen orgasmiin joka kerta. usein naiset suostuu orgasmittomaan seksiin, koska eivät ole koskaan saaneen orgasmia.Alkuperäinen kirjoittaja grr:ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.
minulla on myös sellainen mies.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
mun mieheni on juuri tuollainen <3<3Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Suostuu, sellainen mies jolle naisen nautinto on tärkeintä. Joka saa tyydytystä siitä että nainen saa orgasmin. Minulla on ollut sellainen miesystävä.
Ai tyhmyydestäkö se johtuukin?Alkuperäinen kirjoittaja grr:ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.
Peesi siinä, että kyllä nyt jokaisen naisen kannattaisi edes yrittää tehdä jotain asian hyväksi! Orgasmin saannin vaikeuteen liittyy usein psykologisia syitä ja vaikka niiden selvittäminen ja purkaminen onkin hankalaa niin kyllä se on sen arvoistakin . Tosin ei sitä orgasmia tarvitse saada seksin aikana, masturbointi on ihan yhtä hyvä tapa.Alkuperäinen kirjoittaja grr:ei taatusti ole miestä maailmassa, joka suostuisi vuodesta toiseen seksiin ilman orgasmia.