Suosittele ravintolaa Tampereelta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sannikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sannikka";28740822]Kiinnostava paikka, mutta nyt ei ruokalista houkutellut. En syö punaista lihaa, ainoa pääruoka oli listalla fenkoli, mustekala, sei. En tykkää noista mistään![/QUOTE]

Berthassa ne ruuat on niin laitettu, että ne "en tykkää" ruoka-aineet voivat tuottaa melkoisia yllätyksiä.

[QUOTE="vieras";28740674]Ja vielä lisää tulee mieleen... Vinoteca del Piemonte on myös kiva ja tunnelmallinen ravintola lähellä Koskikeskusta ja ortodoksikirkkoa. Se on hyvä paikka varsinkin jos on kiinnostunut viineistä, heillä on hyvä valikoima ja paljon asiantuntemusta aiheesta.[/QUOTE]

Tästä en ollut kuullutkaan. Tampere tuntuu olevan täynnä ravintoloita, tietäis vaan mikä niistä on hyvä! Ruokalistalla pastaa ja risottoa, mua ne turvottaa liikaa ja miellän jostain syystä arkiruuaksi.

[QUOTE="äitee";28740814]New Garden ( kiinalainen ravintola ) lähellä Kalevan kirkkoa. Herkullinen buffetpöytä.[/QUOTE]

En ihan ekana haluais viettää hääpäivää täällä. Mun suosikki kiinalainen on lähellä tammelan toria. Sellanen ihan pikku paikka.

Mä suosittelen Trattoriaa hotelli Tammerin kivijalassa, italialainen ravintola. Myös Hella & huone on hyvä ja Bertha, tosin joudut varaamaan pöydän ajoissa.

Trattoria kiinnostaa sijaintina. Ruokalista vaan näytti olevan ihan sama kuin jyväskylän Trattoria Aukiossa. Siellä tuli käytyä vastikään. Suosittelen kyllä, eritoten sisustuksen ja hyvän palvelun takia.

Pitää katsastaa tuon hella ja huoneen menu. En tiedä, oisko tuo bertha hieman liian trendikäs mun makuun..

Mä suosittelen Trattoriaa hotelli Tammerin kivijalassa, italialainen ravintola. Myös Hella & huone on hyvä ja Bertha, tosin joudut varaamaan pöydän ajoissa.

Joo, Trattoria on vähän aliarvostettu. Näin kesällä ollaan käyty pari kertaa antipasteilla ja kuohuviinillä siinä terassilla, pääruokia ei olla vielä testailtu mutta antipastit oli todella laadukkaita ja ihania.

Tampereella on tosiaan paljon hyviä ravintoloita, en kyl oo ihan varma enää että millaista etsitte :D Astor ei ole meitä kyllä pettänyt ikinä, harmi että kaikilla ei ole mennyt niin putkeen ;( . Pari tosi hyvää intialaista on, Koskarin lähellä on hyvä pizzeria, missä on yli 100 erilaista pizzavintoehtoja, American Diner on kiva ympäristö amerikkalaisen ruoan nauttimiseen. The Grill on myös hyvä. Tillikka on legendaarinen ja hyvän sään suosiessa hyvällä sijainnilla.

[QUOTE="sannikka";28740636]Näsinneulaan en ehkä korkeanpaikankammoni kanssa uskalla.[/QUOTE]
Kannattaisi uskaltaa. Ravintolataso pyörii ja kierros kestää 45 minuuttia joten siinä ehtii päivällisellä nähdä upeat maisemat joka suuntaan. Ruoka on hyvää joskaan ei halpaa.

En muistanut yhtään oiva hymy-merkintää. Suositelluista paikoista new gardenilla ja franklyllä ollut puutteita hygienian suhteen, myös käsihygienian. Tossa kiinalaisessa myös ristikontamaation ja tuotteiden säilytyksen kanssa. Jos kiinnostaa, niin raportit löytyy osoitteesta oivahymy.fi

[QUOTE="vieras";28740980]Aika nirso tunnut olevan kun ei oikein mikään tunnu kelpaavan.[/QUOTE]

Kelpaa, kelpaa, mutta ongelma on valinnan vaikeus! testattu aiemmin: Tiiliholvi, Salud, scandic hotellin ravintola, the Grill, rosso, pari intialaista, joku kiinalainen..

Suosituksia kiva lukea! Meillä täällä vain pari varteenotettavaa ravintolaa, joten tampereen tarjonta laittaa pään pyörälle! Ja, hieman nirsokin olen.. myönnetään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28741012:
Tillikka ei ole ihan sellaista "hääpäivätasoa" vaikka legendaarinen onkin. Grill on jees.
Olisin ehdottanut Coussiccaa ja sen legendaarista pippuripihviä mutta enpäs ehdotakaan kun noita ruokarajoituksia tuntuu ap:lla aika lailla olevan :D

Mies varmaa innostuisi, mun ruokarajoitus on se, etten syö punaista lihaa. Onhan se sitten aika lailla..kun menuja lueskelee..

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28741051:
Kannattaisi uskaltaa. Ravintolataso pyörii ja kierros kestää 45 minuuttia joten siinä ehtii päivällisellä nähdä upeat maisemat joka suuntaan. Ruoka on hyvää joskaan ei halpaa.

Yritän vielä uskaltaa! Nyt ei ehkä aika riitä, kun ollaan kävellen liikkeellä. Tai en mä tiedä, kauanko tuonne rautatieasemalta kävelee. Hinta ei este, pelkkä sviittikin kustantaa 300 euroa, joten ei tuo ruoka tunnu enää missään :)

[QUOTE="vieras";28741067]Onko aina noin vaikea valita ruokapaikka? Onhan tossa jo ehdotuksia niin luulis jostain saavan teillekin kelpaavaa ruokaa.[/QUOTE]

Ei täällä tuppukylässä, mutta tampereella liikaakin tarjontaa. En haluaisi kauheesti pettyä paikkaan, kun kuitenkin juhlitaan 10v hääpäivää.. <3

[QUOTE="sannikka";28741146]Yritän vielä uskaltaa! Nyt ei ehkä aika riitä, kun ollaan kävellen liikkeellä. Tai en mä tiedä, kauanko tuonne rautatieasemalta kävelee. Hinta ei este, pelkkä sviittikin kustantaa 300 euroa, joten ei tuo ruoka tunnu enää missään :)[/QUOTE]
Kävelymatkaa on pari kolme kilometriä rautatieasemalta. Taksi maksaa ehkä kympin joten sillä kannattaa mennä. Nysselläkin pääsee mutta ei se ole oikein sellainen hääpäiväkulkuneuvo :)

Yhteistyössä