suosittele hyvää shampoota "rasvaletille"

  • Viestiketjun aloittaja liimaletti
  • Ensimmäinen viesti
liimaletti
Ongelmana on että saan olla pesemässä tukkaa joka päivä, jos illal käyn suihkussa ni aamulla on taas likanen tukka jne..
Mikähän ois hyvää shampoota? kaupan tuotteet eivät toimi!!
 
Sillä ne hiuksetkin tottuu siihen ettei joka päivä pese eikä sit enää rasvoitukkaan niin nopeasti. Huivia sitten vaikka pidät pari päivää päässä.
Itse meinaa aikoinaan kokeilin nuo shamppoot, mitkä pitäs pitää hiukset puhtaina pitempään, mut jotenki tuntui, et ne vaan rasvottui nopeammin.
 
s
Mäkin joudun pesemään joka päivä, vaikka pitäisin väliä, niin likaiset ovat. kasvot ja hiukset mulla rasvoittuu nopeasti. en osaa sanoa mitään hyvää sampoo vinkkiä, kampaamoista tietysti jotain löytyisi ja ihan kaupastakin. en sitten tiedä mikä niistä hyvää on, en ainakaan itse ole sellaista löytänyt mikä muka estäisi rasvoittumisen
 
a
Sunsilkin niistä violeteista tuotteista. Olikohan ne nyt tuuheuttavia tai jotain ;) Ainut shampoo ja hoitoaine, jolla en ole aivan rasvaletti ;)
Mulla sama homma muilla tuotteilla, jos illalla pesen, niin viimeistään seuraavana päivänä on aivan likaiset jo... Mutta tuolla Sunsilkillä letti pysyy puhtaana ainakin puolitoista vuorokautta, joka on kyllä luksusta mulle ;)
 
vieras
mul on kans rasvaletti ongelmaa, mut luulen et suurin syy rasvoittumiseen on hormoonihäiriöt.. ainakin vajis pistää välillä ihan hirveesti yöhikoilemaan.. ei siihen auta pidennetyt pesuvälit.. testattu on.
 

Yhteistyössä