Suosittele hyvä ja kutinsa pitävä meikkivoide

Musta pintakuivalle iholle on tosi hyvää Lorealin true match voide. Pysyy hyvin ja on tosi hyvässä pumppu pullossa. Sama purkki riitääkin pitkäksi aikaa vaikka käytän aika usein meikkivoidetta =)

Niveallakin on joku tosi hyvä meikkivoide. Se on kans sellasessa pumppu pullossa, mutta en muista nyt sen "koko nimeä".
 
juuh
Kannattaa kokeilla sävyttävää kosteusvoidetta.. ;)

Itsellä kuiva iho, eikä mikään ole auttanut.. Nyt ostin tuollaista sävyttävää kasvorasvaa.. Kasvot on "ruskettuneet" eikä ollenkaan kuivannäköiset.. eikä tartte meikistä enää huolehtia pitkin päivää!!.. :D
 
Pix
Mä ostin Avonin Visual Perfection Tint Releasing Moisturiser -voiteen ja rakastuin siihen.
Se ei ole silleen meikkivoided, mutta kuitenkin on. Hankala selittää. Kokeile :)
Jos vaikka joltain Avon myyjältä saisit siitä näytteen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:48 juuh kirjoitti:
Kannattaa kokeilla sävyttävää kosteusvoidetta.. ;)

Itsellä kuiva iho, eikä mikään ole auttanut.. Nyt ostin tuollaista sävyttävää kasvorasvaa.. Kasvot on "ruskettuneet" eikä ollenkaan kuivannäköiset.. eikä tartte meikistä enää huolehtia pitkin päivää!!.. :D

Tarviin peittävämmän voiteen kun etenki poskipäät punottaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:51 Pix kirjoitti:
Mä ostin Avonin Visual Perfection Tint Releasing Moisturiser -voiteen ja rakastuin siihen.
Se ei ole silleen meikkivoided, mutta kuitenkin on. Hankala selittää. Kokeile :)
Jos vaikka joltain Avon myyjältä saisit siitä näytteen?
Mie voin lähettää..
 
Itse käytän Avonin Calming Effects meikkivoidetta.
(rauhoittava vaikutus)

Kuin myös minulla on pintakuiva iho ja posket punoittavat välillä.
Voide peittää sopivasti, lasipullossa jossa pumppu ;)
Viimeistelen irtopuuterilla.


Löytyy kuvaston sivulta 31
ja e-kuvaston löytää Avonin sivuilta ;)

Hinta 12,90 ? (tarjous)
30ml
<br><br>
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:16 RokkiMakkara kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, merkkasin tän ketjun että löytyy, kun seuraavan kerran suuntaan ostoksille. Löytyykö noita Blascoa ja muita tyyriimpiä merkkejä tavarataloista vai pitääkö suunnistaa kemppariin?
Blascoa saa ainakin Sokoksesta ja Stokkalta.
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:16 RokkiMakkara kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, merkkasin tän ketjun että löytyy, kun seuraavan kerran suuntaan ostoksille. Löytyykö noita Blascoa ja muita tyyriimpiä merkkejä tavarataloista vai pitääkö suunnistaa kemppariin?
Mä ostin tota blascoa ja puolet jäi käyttämättä kun ei sopinut mun iholle. Mulla on siis kuivaiho. Nyt olen käyttänyt YSl:n voidetta mutta en ole täysin tyytyväinen tähänkään.

Lumenen hydra drops on muuten hyvä, mutta se katoaa mun iholta päivän mittaan. http://www.lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=12502&parentProductGroupId=12227&productGroupId=12228&parentDocumentId=13057
 
Max Factorin Lasting Performancea ei ole voittanutta.Myös ammattimeikkaajat suosittelevat tätä.

Olen kokeillut Blascot,Lancomet, Diorit ja kaikki tyyrimmät merkit ja palannut aina takaisin tähän Factorin peittävään mutta luonnolliseen meikkivoiteeseen.Hintakaan ei ole paha, alle 20 euroa.

Olen suositellut monelle kaverillekin, ja samoin on käynyt, ovat jääneet siihen koukkuun! Tuote on todella riittoisaa ja pysyy kokopäivän.
 
TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:04 TTA-Avon kirjoitti:
Itse käytän Avonin Calming Effects meikkivoidetta.
(rauhoittava vaikutus)

Kuin myös minulla on pintakuiva iho ja posket punoittavat välillä.
Voide peittää sopivasti, lasipullossa jossa pumppu ;)
Viimeistelen irtopuuterilla.


Löytyy kuvaston sivulta 31
ja e-kuvaston löytää Avonin sivuilta ;)

Hinta 12,90 ? (tarjous)
30ml
Ei taida sopia sekaiholle? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:32 TwistedSister kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:04 TTA-Avon kirjoitti:
Itse käytän Avonin Calming Effects meikkivoidetta.
(rauhoittava vaikutus)

Kuin myös minulla on pintakuiva iho ja posket punoittavat välillä.
Voide peittää sopivasti, lasipullossa jossa pumppu ;)
Viimeistelen irtopuuterilla.


Löytyy kuvaston sivulta 31
ja e-kuvaston löytää Avonin sivuilta ;)

Hinta 12,90 ? (tarjous)
30ml
Ei taida sopia sekaiholle? :whistle:
Sopii kaikille ihotyypeille :whistle:

http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=32524<br><br>
 
mie
Avonin perfect wear meikkivoide on ihan huippu! Kestää niin vesi- kuin räntäsateenkin eikä valu tai leviä. Kestää freshinä koko päivän. Itselläni on kuivahko sekaiho, toisinaan tosi kuivakin ja se on tosi hyvä ja peittävä, mutta ei ei tunkkainen.
 
minusta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:02 Judi kirjoitti:
joe Blascoa tai ben eyeä voin suositella,peittää varmasti mutta hintansa väärti elo 42-47 e =)
Blascoa parempi minusta Cinema Secret, tosin taitaa saada vain kemppareista. Blasco ei sopinu mun kuivalle iholle, Cinema Secret tosi hyvin. yhtä peittävä ja riittoisa kuin B, vähän edullisempi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:30 Lili kirjoitti:
Max Factorin Lasting Performancea ei ole voittanutta.Myös ammattimeikkaajat suosittelevat tätä.

Olen kokeillut Blascot,Lancomet, Diorit ja kaikki tyyrimmät merkit ja palannut aina takaisin tähän Factorin peittävään mutta luonnolliseen meikkivoiteeseen.Hintakaan ei ole paha, alle 20 euroa.

Olen suositellut monelle kaverillekin, ja samoin on käynyt, ovat jääneet siihen koukkuun! Tuote on todella riittoisaa ja pysyy kokopäivän.

Tätä on pakko peesata. Kuiva iho on ja voide kestää tosi hyvin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:09 minusta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:02 Judi kirjoitti:
joe Blascoa tai ben eyeä voin suositella,peittää varmasti mutta hintansa väärti elo 42-47 e =)
Blascoa parempi minusta Cinema Secret, tosin taitaa saada vain kemppareista. Blasco ei sopinu mun kuivalle iholle, Cinema Secret tosi hyvin. yhtä peittävä ja riittoisa kuin B, vähän edullisempi.
ahaa, mulla tosi kalpea iho ja paljon luomia poskessa jonka takia pitää olla ihan älyttömän peittävä voide ja noita parempaa en oo vielä löytäny.Saakohan tota cinema secrettiä sitten netistä tilattua? en halua et meikki näyttää kauheen rasvaselta naamassa tai killtävältä koska puuteria en voi pistää ollenkaan.. =) olisi kiva kyllä käyttää halvempaa ku blasco esim,koska menee 3-4 kuukaudessa loppuun :whistle: <br><br>
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:21 Judi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:09 minusta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:02 Judi kirjoitti:
joe Blascoa tai ben eyeä voin suositella,peittää varmasti mutta hintansa väärti elo 42-47 e =)
Blascoa parempi minusta Cinema Secret, tosin taitaa saada vain kemppareista. Blasco ei sopinu mun kuivalle iholle, Cinema Secret tosi hyvin. yhtä peittävä ja riittoisa kuin B, vähän edullisempi.
ahaa, mulla tosi kalpea iho ja paljon luomia poskessa jonka takia pitää olla ihan älyttömän peittävä voide ja noita parempaa en oo vielä löytäny.Saakohan tota cinema secrettiä sitten netistä tilattua? en halua et meikki näyttää kauheen rasvaselta naamassa tai killtävältä koska puuteria en voi pistää ollenkaan.. =) olisi kiva kyllä käyttää halvempaa ku blasco esim,koska menee 3-4 kuukaudessa loppuun :whistle:
Kokeile säkin tuota avonin perfect wearia, se on peittävä eikä kovin kiiltävä. Maksaa normaalihinnalla vain 15.90 ja usein on vielä tarjouksessa esim. 12.90 ja on muuten tosi riittoisaa.
 
Entäs minä
Mimmonenhan voije peittäs ihan karmeet aknearvet poskista? Ja sit jännä juttu ku mä en koskaan löyvä meikkivoijetta ja puuteria mitkä sopis yhteen.. aina on naama kaulaan verrattuna joko iha vaalee tai liian tumma...:ashamed: Vinkkejä otetaan vastaan.. :whistle:
 

Yhteistyössä