Suositelkaas kanavapakettia antennitalouteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Meikä kun on tällanen yöeläin, niin ärsyttää, kun telkkariohjelmat loppuu jo kahden kolmen aikaan. Tykkään katsoa erilaisia ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja. Kokkausohjelmista tykkään myös. TV-sarjoista kivoja ovat Bones, CSI:t, Yli synkän virran, Ilman johtolankaa jne. Eli sarjat, joista voi katsoa jakson silloin ja toisen tällöin. En erityisemmin innostu sarjoista, joista pitäisi katsoa jokainen jakso. Aluksi ehkä innostun, mutta lopulta innostus katoaa. Leffat on ihan jees, kun ne näkee ekaa kertaa. Mieluummin kuitenkin trillereitä ja kauhua kuin draamaa ja komedioita.

Nyt on sitten mietinnässä kanavapaketti, joka tarjoaisi katsottavaa erityisesti öiseen aikaan. Ehdotuksia?

No plus-kanvapaketti on ihan ok. Siel on esim.x

MTV3 MAX
MTV3 Fakta
Subtv Leffa
Subtv Juniori
URHEILU+KANAVA
SVT Europa
Nickelodeon
Music Television
Eurosport
Discovery Channel
DIGIVIIHDE
Big Brother 12/7

Discoverylta tulee öisin mm.

* Myytinmurtajat
* American Chopper
* Jalkapallohuligaanit
* Valmistuksen salat
* Smash lab
* Miten se tehdään?
* American Hotrod
* Likaiset työt (TÄÄ ON HYVÄ)
* Peter Smeicheilin likaiset työt
* Viitosvaihde
* Rakentajien raskassarjalaiset
* Hiuskarvan varassa (TÄÄ ON HYVÄ)
* Selviytyjä (TÄÄ ON HYVÄ)
* Hummerimiehet
* Tosi kelmien kerho
* Viimeinen vuorokausi

Ainut huono puoli tuossa kanavapaketissa on että näyttävät aika paljon uusintoja. Hmm, faktaltaja ja maxilta tulee muistaakseni paljon rikos- ja murhajuttuja.. tosin tosielämästä.

Mäkin tykkään dokkareista ja ajankohtaisohjelmista. Niitä tulee tosi hyviä Discoveryllä, joitakin Maxilla. FAKTAllakin välillä kiintoisaa. Mua ei haittaa uusinnat, en kuitenkaan ehdi katsomaan niin paljon. SVTEuropallakin (sama paketti) tulee tosi hyviä ajankohtaisohjelmia (parempia kuin suomen ajank. ohjelmat). Mutta sit pitää tetty osata ruotsia. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Mäkin tykkään dokkareista ja ajankohtaisohjelmista. Niitä tulee tosi hyviä Discoveryllä, joitakin Maxilla. FAKTAllakin välillä kiintoisaa. Mua ei haittaa uusinnat, en kuitenkaan ehdi katsomaan niin paljon. SVTEuropallakin (sama paketti) tulee tosi hyviä ajankohtaisohjelmia (parempia kuin suomen ajank. ohjelmat). Mutta sit pitää tetty osata ruotsia. :whistle:
Ruotsi ei oikein suju, mutta paremman puutteessa olen katsonut ruotsinkielisiäkin ohjelmia. Siis ilman tekstitystä. Englanninkielisissä ei tarvii olla tekstitystä lainkaan.

Meillä on Canal digital jossa lempparikanavani on BBCFOOD, mutta se ei ihan yöllä näytä mitään, tuo Discovery on kyllä hyvä. WOOMilta tulee kiinnostavia ohjelmia välillä, mutta liikaa myös niitä lökäpöksypoikien "urheiluohjelmia´" ja iänikuisia muotinäytöksiä. Ai niin, WOOM onkin HD-kanava, joten se ei tulle kysymykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Meillä on Canal digital jossa lempparikanavani on BBCFOOD, mutta se ei ihan yöllä näytä mitään, tuo Discovery on kyllä hyvä. WOOMilta tulee kiinnostavia ohjelmia välillä, mutta liikaa myös niitä lökäpöksypoikien "urheiluohjelmia´" ja iänikuisia muotinäytöksiä. Ai niin, WOOM onkin HD-kanava, joten se ei tulle kysymykseen?
Mä bongasinkin jostain netistä tuon BBCFoodin. Ja ei kaikkien ohjelmien tosiaan tarvitse tulla yöllä, kunhan jotain järkevää katsottavaa tulisi öiseenkin aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä bongasinkin jostain netistä tuon BBCFoodin. Ja ei kaikkien ohjelmien tosiaan tarvitse tulla yöllä, kunhan jotain järkevää katsottavaa tulisi öiseenkin aikaan.

Minulla on monta lemppariohjelmaa BBCFOODilla, sen lähetys taitaa alkaa Suomessa aamuisin klo 8 ja kestänee yöllä puolilleöin tai yhteen, samat sarjat siellä pyörii sykleissä, kuten muillakin kanavilla, mutta tykkään siitä silti kovasti =)

Yhteistyössä