suositelkaas jotain leffaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko nähneet leffan "Up in the air"? En yleensä tykkää George Clooneysta ja elokuvan tyylilajikin arvelutti, mutta olikin yllättävän hyvä eli suosittelen... =)

Vaikeahan sitä on ehdotella jos ei yhtään tiedä, millaisesta tykkäätte. Toimintaa, komediaa, draamaa.. vähän älykkäämpää vai sellaista että tyhmätkin pysyy mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikeahan sitä on ehdotella jos ei yhtään tiedä, millaisesta tykkäätte. Toimintaa, komediaa, draamaa.. vähän älykkäämpää vai sellaista että tyhmätkin pysyy mukana.

Muuten ei mitään vaatimuksia, kunhan ei ole mitään romanttista ja yli lällyä.:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muuten ei mitään vaatimuksia, kunhan ei ole mitään romanttista ja yli lällyä.:D

Jaahas, no katsokaa vaikka Shutter Island. Olis ainakin laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu:
Ootteko nähneet leffan "Up in the air"? En yleensä tykkää George Clooneysta ja elokuvan tyylilajikin arvelutti, mutta olikin yllättävän hyvä eli suosittelen... =)

ei olla nähty. ei olla katottu leffoja pitkiin aikoihin, joten hiukan ulalla olen että mitä edes on tulllut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu:

ei olla nähty. ei olla katottu leffoja pitkiin aikoihin, joten hiukan ulalla olen että mitä edes on tulllut.

Minä olin just tulossa samaa leffaa suosittelemaan! Pidin siitä älyttömän paljon. Mutta on myönnettävä, että pidän noin yleensä muiden tylsinä pitämistä elokuvista :D Tuossa leffassa oli todella hyvä vire, se aihepiiri kertoi amerikkalaisesta yhteiskunnasta paljon enemmän, kuin äkkivilkaisulla näytti. Ja näyttelijät olivat hyviä, kaikki.

Sekin Clooneys leffa on ihan tosi hyvä, missä on ne kolme vankikarkkuria... ei vaan tule nimi mieleen :o Oli hauska, ei tosin ole mikään ihan uusi.
Mä tykkään normaalisti itse vähän synkkäsävyisistä elokuvista, mutta sellaiset ei ehkä sovi miehen kanssa yhdessä katsottaviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Sekin Clooneys leffa on ihan tosi hyvä, missä on ne kolme vankikarkkuria... ei vaan tule nimi mieleen :o Oli hauska, ei tosin ole mikään ihan uusi.
Mä tykkään normaalisti itse vähän synkkäsävyisistä elokuvista, mutta sellaiset ei ehkä sovi miehen kanssa yhdessä katsottaviksi.

Täh? Miksei miehen kanssa yhdessä katsottaviksi sovi synkkäsävyiset elokuvat? Mieluummin katson niitä miehen kanssa kuin yksikseni. Synkkäsävyisistä ja syvällisistä elokuvista seuraa yleensä parhaat keskustelutkin. Kyllä me katsotaan yhdessä aivan kaikenlaisia elokuvia.

Voi veljet, missä lienet? Tai jotain sen kaltaista?

Juu juu, mä kun olen sellainen itku-iita, niin en pysty räkäisenä ja silmät valuvana kovin hyviin keskusteluihin :'( :D Tarkoitin synkkäsävyisellä nyt sellaisia, huono sanavalinta.
Ja tosiaan, "voi veljet, missä lienet" oli se mitä mietin aiemmin.

Juu juu, mä kun olen sellainen itku-iita, niin en pysty räkäisenä ja silmät valuvana kovin hyviin keskusteluihin :'( :D Tarkoitin synkkäsävyisellä nyt sellaisia, huono sanavalinta.
Ja tosiaan, "voi veljet, missä lienet" oli se mitä mietin aiemmin.

Ahaa, no sitten. Ajattelin kun joillain on sellasia ihmeellisiä käsityksiä, että miehen kanssa yhdessä ei voi tehdä muka joitain juttuja. Me ollaan mun miehen aloitteesta katsottu viimeksi Sex and the City ja Naiset :D

Yhteistyössä