Mä vaan mietin miten teen töitä sen konella :/ , mut muuten hyvää ideaAlkuperäinen kirjoittaja savanna sulle rakkaudella:Jos oot fiksu, kattelet valmiiksi, mutta ostat vasta joulun jälkeen kun kaikki on halvempaa
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:No et varmasti löydä putoamisen kestävää läppäriä! Tai no, kyllä varmaan Hello Kitty-läppäri kestää putoamisen :snotty:
Mulla on kans miniläppäri ja putosi monta kerta ja vieläkin ehjä ja se tavallinen 15'' mistä nyt kirjoitan myös putonut monta kerta eikä käynyt mitään :kieh: mutta se on Acer ja mä en tykkä Acereista, laatu aika huono vaikka näköjään kestäviä, mutta Macbook eikö sielä aika vaikea ohjelma? Onko Apple:sta kokemuksia? Olisin voinut otta sen, mutta en kestää jos yli 2000 e konen menee rikkiAlkuperäinen kirjoittaja mira:mun miniläppäri on pudonnut ainakin 20 kertaa ja on ehjä! mut se onkin mini Mutta kestävä!
en aceria edes suositele pahimmalle vihamiehelle meillä on niitä ollut 3kpl kaikki paskana,hp on pelitänyt hyvin fujitsu siemensistä olen kans kuullut hyviä kokemuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Joo läppäri, mutta ei aceria kiitos, Hp oli myös herkästi ne näytöt menee rikki, mikä olis kestävä, jos vaikka vielä putoa