Suositelkaa ravintolaa/ruokapaikkaa Oulussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suositelkaapa jotakin hyvää ruokapaikkaa Oulussa? Ei Rossoa tms. Oskarin Kellarissa oon käynyt yhden kerran, tykkäsin ihan, mutta mitä muita hyviä? Huomenna olisi tarkoitus mennä illastamaan äiteen synttäreitten kunniaksi ja minun käskettiin valita paikka... :o

Puistola bistro on hyvä ja edullinen (suhteellisen), alacarte-puolikin on, mutta en ole siellä käynyt. Keskustan vaaleanpunaisessa talossa sijaitsee. Kreikkalainen Heinäpäässä on hyvä, voin suositella. Harmi kun marokkolainen sulkeutui, se oli kanssa hyvä ja vähän erilainen. Nämä parhaimmasta päästä mitä olen käynyt. Monta on kokeilemattakin. Torero oli myös myönteinen yllästys, espanjalaista ruokaa. Minkätyyppistä ruokaa haluat?

[QUOTE="viiraska";22056164]Puistola bistro on hyvä ja edullinen (suhteellisen), alacarte-puolikin on, mutta en ole siellä käynyt. Keskustan vaaleanpunaisessa talossa sijaitsee. Kreikkalainen Heinäpäässä on hyvä, voin suositella. Harmi kun marokkolainen sulkeutui, se oli kanssa hyvä ja vähän erilainen. Nämä parhaimmasta päästä mitä olen käynyt. Monta on kokeilemattakin. Torero oli myös myönteinen yllästys, espanjalaista ruokaa. Minkätyyppistä ruokaa haluat?[/QUOTE]

Aika perusruokaa, siis tyyliin pihvi+kermaperunat tms. ei siis todellakaan mitään erikoista tarvitse olla. Toreroa olen joskus kokeillut, esikoinen oli mukana ja muistaa vaan, että siellä oli tosi pimeää, eikä halua mennä toiste. :D

Hei!
Käyn tosi usein Oulussa ulkona syömässä ja parhaimmat mielestäni ovat Istanbul ja siellä Ihana palvelukin kaupan päälle! Torerosta pidän erityisen paljon, koskapa Espanjalaisen ruoka on lähellä sydäntä, siellä varsinkin maksa osataan laittaa oikein! Se on aivan taivaallista!
Sassikin on ihan hyvä! Amarillossa tulee käytyä usein sen helppouden takia. Siellä on laaja ruokalistakin ja hyvät ruoatkin. Rossossa ei tule käytyä ollenkaan, joten en osaa sanoa.
Olimpoksessa on liikaa ruokaa lautasilla, jos sellaisesta saa valittaa. :)
Grill it on myös kiva paikka ja ruokakin tosi hyvää mielestäni!