Suositelkaa mulle halpoja tuplia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Eli hakusesa on tuplarattaat aika halvat mielellään kun esikko on jo kaksi sitten ku toinen syntyy ja eikä luultavasti vaunuja käytä ku seuraavaan kesään niin ei jaksa kalliita ostella sen takia...

Mitä mun kannattais harkita kun ei löydy kauheen halpoja mistään...

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei ehkä kannata tuplia ostaa vaan ihan seisomalauta ja sellainen vaunujen runkoon kiinnitettävä sisaristuin...tai mikä lie onkaan nimeltään.

riippuu ihan ikäerostakin. meillä oli 1. ja 2. välissä 1v3kk ja tuplat oli pakko ostaa. :D

muoks. ikäeroo näyttää olevan 2...hmm..no jos liikkuu paljon kävellen niin ehkä vaunut on pakollisia. en tii... :D

lastentarvikkeen oma maahantuoma "merkitön" oli 259 tai 299. Vaikutti ihan passeleilta, kääntyvät etupyörät ja maakuuasentoonlaskeutuvat selkänojat, säädöt erikseen...

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=944&valikoimaid=1

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Ei ehkä kannata tuplia ostaa vaan ihan seisomalauta ja sellainen vaunujen runkoon kiinnitettävä sisaristuin...tai mikä lie onkaan nimeltään.

riippuu ihan ikäerostakin. meillä oli 1. ja 2. välissä 1v3kk ja tuplat oli pakko ostaa. :D
Meillä oli ikäeroa 10kk ja tuplat tosiaan oli myös aika pakolliset.
Mutta vatkulipallin lapsille tulee ilmeisesti reilu pari vuotta ikäeroa niin ajattelin että halvalla pääsee sisaristuimella. Päikkäreitä ei sitten tietty voi ulkona ollessa nukkua :/

Kuhan ton lapsen saa kiinni johonkin jos alan kunnolla lenkkeilemään. ei tykkää että ku pitäis ripeesti liikkua ni että joka koiran kakkaa jäädään kummastelemaan :snotty:

meillä lapsilla 1v7kk ikäeroa ja nyt lapset 1v ja 2v7kk ja tuplat aina välillä edelleen käytössä muuten ei tulis kauppareissuista tai koiran ulkoiluttamisesta mitään.

meillä odottamassa noi emman julet ja tuntuvat riittävän hyville. ja ikäeroksi tulee 2v 1kk ja rattaita tarvitaan varmasti ensi talvena kun lähen vauvan ja kakkosen kanssa viemään tuota esikkoo eskariin....

joku ehdotteli sisaristuinta. niitä ei saa enää tavis yhdistelmiin koska rattaista tulee liian korkeat ja kiikkerät

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
carena double swing näyttäis olevan suosittu nykyään.
http://www.pikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=289
siihen saa sen kovan kopankin vauvalle.

meillä oli just nämä ja ihan käyttökelpoiset oli, ehkä vähän raskaat työntää mutta kait se on jostain tingittävä kun hintakaan ei päätä huimaa. Niin ja miinuksena ettei ollut mitään pussukkaa/taskua.

Mun mielestä taas se seisomalauta on ihan turha... Ärsyttävä työntäjälle ja laitapa siihen sit 2v uhmis seisomaan jos toinen ei tahdo seistä :kieh:
Aikoinaan kun noi 3 isompaa olivat pieniä meillä oli muuten tuplat joissa oli seisomalauta kiinni :D
Sisaristuimia ei enää ainakaan uutena saa mistään eivätkä ole kovin turvallisiakaan.
Mä suosittelen ostamaan tuplat (ja tuolla ikäerolla mieluiten peräkkäinistuttavat niin isompi ei pääse häiritsemään vauvan unia yms).

Kenelle se seisomalauta sopii ja kenelle ei. Meillä se olisi ollut täysin turha kapistus, koska keskimmäinen on sellainen päkkipää, kun sen pään ottaa.

Meillä on Carenan kolmipyöräiset, olen tykännyt todella paljon niistä! Ja olivat tarjouksessa, kun ostin. Maksoivat 189?, norm. hinta ei paljon kalliimpi, pikkusen yli 200? kai.

Meillä keskimmäinen oli 1,5v, kun kolmonen syntyi ja ikinä ei häslännyt vauvan puolella (rattaat ovat siis vierekkäinistuttavat). Eikä edes olisi saanut käsiään tungettua vauvan puolelle, kun vauvan istuin oli makuuasennossa.

Yhteistyössä