meillä 2v tanskandoggineiti joka on todella ylivilkas ja rauhaton luonne.
meillä oli kavereiden nöffi hoidossa ja se myös rauhoitti omaa koiraa todella paljon, jolloin päätös toisesta koirasta kypsyi lopullisesti.
meille piti tulla 3v tanskandoggiuros, mutta siinä tuli kaikenlaista ja muuttikin muualle.
mieluiten haluttais "pelastaa" joku aikuinen koira loppuelämän rakastavaan kotiin, maalle omakotitaloon ja aidattuun pihaan, mutta ei se pentukaan poissuljettu ole..
näyttelyitä en kierrä, meillä koirat olleet aina "sekundayksilöitä" joiden kanssa sitten kotona touhutaan ja ollaan.
ehdottomasti siis iso kaveri että on kunnollista painiseuraa eikä tarvii pelätä et toinen menee rikki. karvojen määrällä ei sinänsä ole väliä, mutta ei mitään minkä turkki tarvitsisi hirveästi trimmausta sun muuta sen perusharjauksen lisäksi. kuolaa ja karvaa meiltä löytyy jo nyt, joten en pienestä hätkähdä. koiran pitäisi olla lapsi- ja eläinystävällinen.
apulaa olen selaillut, mutta laitanpa tännekin aloituksen jos tulis ehdotuksia kenneleistä ja ylipäätään roduista, kertokaa kaikkea omia kokemuksia yms
KIITOS :flower:
meillä oli kavereiden nöffi hoidossa ja se myös rauhoitti omaa koiraa todella paljon, jolloin päätös toisesta koirasta kypsyi lopullisesti.
meille piti tulla 3v tanskandoggiuros, mutta siinä tuli kaikenlaista ja muuttikin muualle.
mieluiten haluttais "pelastaa" joku aikuinen koira loppuelämän rakastavaan kotiin, maalle omakotitaloon ja aidattuun pihaan, mutta ei se pentukaan poissuljettu ole..
näyttelyitä en kierrä, meillä koirat olleet aina "sekundayksilöitä" joiden kanssa sitten kotona touhutaan ja ollaan.
ehdottomasti siis iso kaveri että on kunnollista painiseuraa eikä tarvii pelätä et toinen menee rikki. karvojen määrällä ei sinänsä ole väliä, mutta ei mitään minkä turkki tarvitsisi hirveästi trimmausta sun muuta sen perusharjauksen lisäksi. kuolaa ja karvaa meiltä löytyy jo nyt, joten en pienestä hätkähdä. koiran pitäisi olla lapsi- ja eläinystävällinen.
apulaa olen selaillut, mutta laitanpa tännekin aloituksen jos tulis ehdotuksia kenneleistä ja ylipäätään roduista, kertokaa kaikkea omia kokemuksia yms
KIITOS :flower: