Suositelkaa lämpöpussia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 22:08 MollaMaija kirjoitti:
eli suositelkaa jotain hyvää lämpöpussia talvivauvalle =)
Onko teidän rattaiden valmistajalla mallistossaan? Suosittelisin sitä näin ensimmäisenä. Toisena Emmaljungan lämpöpussia tai pehmeätä kantokoppaa josta saa lämpöpussin, on muuten todella lämmin!
 
Vilijonkka
Meillä on emmaljungan vaunut ja niihin ostin basson baby-merkkisen lämpöpussin, joka vaikuttaa tosi hyvältä. emmaljungan oma duopussi on tosi avonainen ainakin pienelle vauvalle, ei kyllä suojaa kunnolla nukkuvaa vaavia. carenan ja emman pussit ovat lämpimämpiä, ja myös edullisempia, samoin eisbärchenin ja eckertin. Eckertin pussi on muuten vähän samanlainen kuin emmaljungan duopussi, eli voi käyttää pelkkänä istuinalustana, mutta on paljon lämpimämpi ja suojaavampi. kannattaa tehdä kunnon vertailu ennen kuin ostaa. itse perehdyin kyllä oikein olan takaa asiaan :) , emmeljungan duopussi hävisi kyllä meikäläisen vertailussa ihan pohjalle, ei ole tosiaankaan hintansa väärti! :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2005 klo 21:23 Vilijonkka kirjoitti:
Meillä on emmaljungan vaunut ja niihin ostin basson baby-merkkisen lämpöpussin, joka vaikuttaa tosi hyvältä. emmaljungan oma duopussi on tosi avonainen ainakin pienelle vauvalle, ei kyllä suojaa kunnolla nukkuvaa vaavia. carenan ja emman pussit ovat lämpimämpiä, ja myös edullisempia, samoin eisbärchenin ja eckertin. Eckertin pussi on muuten vähän samanlainen kuin emmaljungan duopussi, eli voi käyttää pelkkänä istuinalustana, mutta on paljon lämpimämpi ja suojaavampi. kannattaa tehdä kunnon vertailu ennen kuin ostaa. itse perehdyin kyllä oikein olan takaa asiaan :) , emmeljungan duopussi hävisi kyllä meikäläisen vertailussa ihan pohjalle, ei ole tosiaankaan hintansa väärti! :(
Joo tuo emmaljungan lämpöpussi on aika avoin. Ittellä on Emmaljungan 2005 vuoden mallistosta (samanlainen kun 2006 mallistossa) oleva pehmeäkantokoppa josta siis kovikket pois ja lämpöpussiksi....se on tosi suojaava ja lämmin. Siitä saa myös tuon ns. istuin suojan kun "kansi" lähtee kokonaan irti. Sitä suosittelen jos on emmaljungan kuomut. Kannattaa katsastaa josko rattaiden valmistajalla (siis muu kuin emmaljunga) ois tuollainen pehmeäkantokoppa...niistä näyttäisi saavan paremman lämpöpussin kuin valmistajien varsinaiset lämpöpussit.

 
Xero
Meillä on tällainen Lodger odottamassa vauvan syntymää:
http://www.pikkukenguru.fi/catalog/index.php?manufacturers_id=30&sort=3a&filter_id=141

Kokemuksia en valitettavasti siis osaa vielä kertoa. =)
 
Meillä on Emmaljungan Crossway-rattaat ja ensin vauva nukkui niissä äitiyspakkauksen makuupussissa. Ostimme ne keväällä ja silloin vauva oli 4kk. En ollut oikein onnellinen sen makuupussin kanssa, kun se tuntui olevan "pieni" rattaisiin, Crosswayt ovat kuitenkin ihan reilunkokoiset makuutilaltaan. Kun syksy lähestyi päätin ostaa niihin duopussin. En enää saanut samaa sävyä rattaiden kanssa ja myyjä suositteli 9kk ikäiselle duoliftiä, mikä löytyi samaa kuosia rattaiden kanssa. Duopussi olisi ollut 60e ja duolift 120e, mutta myyjä myi sen 100e, koska kuosi oli poistumassa.
Onneksi duopussia ei löytynyt!!! Olen ollut supertyytyväinen ja onnellinen duoliftistä! Se on todella lämmin, suojaisa, sanalla sanoen ihana! Takuulla joka sentin väärti! Jopa skeptinen mieheni sanoi, että kylläpä se onkin hyvä ja kehui sitä muutenkin :)

Eli jos teillä sattuisi olemaan Emmaljungan rattaat, niin ehdottomasti uskaltaisin hehkuttaa Duoliftin ihanuutta talvivauvalle! Minä poistin sieltä heti kovikkeet ja tukiraudat, eli on meillä nyt vielä "koppamainen", mutta tuet on kaapissa. Materiaali on likaa ja vettä hylkivää, pitää tuulen ja on hyvännäköinen ;)

Jos teillä on jotkin muut kuin Emmaljungat, niin minäkin suosittelisin ensin tutkimaan sen merkin omat lämpöpussit/pehmeät kantokopat. Teutonian untuvapussista olen kuullut pelkkää hyvää myös.

 

Yhteistyössä