Suositelkaa kosketusnäytöllistä puhelinta!

"Kata"
iphone :) Perusteluna loistava käyttöjärjestelmä, ei mitään turhuuksia niinku nokialaisissa. Sit saa ite ladata netistä semmosia ohjelmia ku tarvii. En usko että ite tulee enää nokialaista laitettua.
 
[QUOTE="vieras";23487895]Samsung galaxy s[/QUOTE]

Miehellä on tää ja se on kehunu parhaaksi puhelimeksi mitä on sillä ikinä ollut. Mutta mä en oo ihan varma, musta se on ollu tosi vaikee käyttää :D Tosin en kovin usein oo ees yrittänyt, joten voi olla tottumiskysymys. Mä oon yleensä muutenki ollu vannoutunut Nokian käyttäjä :D
 
[QUOTE="vieras";23487928]Nokian N8 on tosi hyvä ja sen radiotekniset ominaisuudet ovat ihan eri luokkaa kuin iPhonen.[/QUOTE]

Tuota N8:aa mä tos vilkuilinki ja siitä lueskelin mut jotenki se ei miellytä mun silmää ollenkaan
 
Kannattaa suunnata katse HTC:n puhelimiin. Ero Nokian jätekapuloihin on todella iso. En enää edes harkitsisi Nokiaan takaisin vaihtamista.

Iphonessa nyt ei ole muuta sen suurempaa vikaa, kuin se että sen käyttäjät muuttuvat vitun ärsyttäviksi. Tähän tyyliin:
- Hei kato, mulla on uus appsi josta kuuluu DING DONG DING DONG kun mä painan tästä! DING DONG!
- Joo, kiva..
- DING! DONG! Eiks o siistii? Makso vaan euron? DING! DONG!
- Hieno homma, kuule.
- DING! DONG! DING! DONG! DING! DONG! Tää sanoo DING! DONG!

Niin. Eli iphonen ostaminen pienentää älyosamäärää about kolmellakymmenellä. Vaikka laite sinänsä onkin hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa suunnata katse HTC:n puhelimiin. Ero Nokian jätekapuloihin on todella iso. En enää edes harkitsisi Nokiaan takaisin vaihtamista.

Iphonessa nyt ei ole muuta sen suurempaa vikaa, kuin se että sen käyttäjät muuttuvat vitun ärsyttäviksi. Tähän tyyliin:
- Hei kato, mulla on uus appsi josta kuuluu DING DONG DING DONG kun mä painan tästä! DING DONG!
- Joo, kiva..
- DING! DONG! Eiks o siistii? Makso vaan euron? DING! DONG!
- Hieno homma, kuule.
- DING! DONG! DING! DONG! DING! DONG! Tää sanoo DING! DONG!
Tuntuvat muutkin tekevän noin.. :D
 
Muovinen rimpula.

Nokia N8 tai jos halvempi pitää olla C7.
Höpö höpö. HTC:n puhelimien ja Applen Iphonen vertailu on asia sikseen, mutta Nokia ei taistele enää edes samalla kentällä. Se on yksinkertaisesti niin paljon huonompi älypuhelinosastolla. Niiden applikaatiomarketin lanseeraus meni jo alussa vituksi, ja käyttöjärjestelmä muistuttaa elävästi DOS:ia 80-luvulta.

Perus mummokännyköissä Nokia vissiin tekee ihan kelvollisia tuotteita. Mutta älypuhelimissa Nokian hankkiminen on lähinnä osoitus vääristyneestä kuvasta eri valmistajien laadusta. Ja mikään määrä kansallishenkistä paatosta ei saa Nokian älypuhelimia samalle tasolle aiemmin mainitun kahden valmistajan kanssa. Ainut syy miksi joku enää harkitsisi Nokian älypuhelinta on aiempi tottumus nokialaisiin. That's about it.
 
"Vieras"
Ei näy flashit eli puolet sivuista ei toimi. Ei moniajoa eli ei pysty pitämään montaa ohjelmaa käynnissä yhtäaikaa. Ei fm-radiota. Antenni viallinen, pätkii 4-versiossa.

Ei toimi suoraan usbilla musiikin siirto vaan vaatii itunesin.
 

Yhteistyössä