suositelkaa kirjoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva lukutoukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva lukutoukka

Vieras
Hei kaikki! suositelkaa hyviä kirjoja - mikä kirja juuri sun mielestä kannattaisi lukea ja miksi!? Olen nyt vasta - melkein kolmekymppisenä hurahtanut kirjojen lukemiseen. Lähinnä haluaisin lukea jollakin lailla opettavia tai silmiä avaavia kirjoja, mutta myös romaanit ja hömppäkirjat käy. mistä te tykkäätte? :)

Mä voisin kirjoittaa kirjan jos osaisinMinä jätin vaimon v.1991 lähdin sitten "maailmalle" Perussa ollesani perustin helikopteri yrrityksen,monien mutkien kautta, kun ei millään Suomalainen lentolupakirja meinannut kelvata,lopulta sain maan tapoihin kuuluvalla tavalla lentolupakirjan lahjomalla.Mikäs siinä lennätin pääasiassa Amerikkalaisia rikkaita turisteja jotka halusivat nähdä sademetsän ihmeitä.Sitten se taas tapahtui,rakastuin paikaliseen kaunottareen,mutta hänen isä (nimiä en halua mainita) olikin huumekauppia.Ja diilerit oli tehnyt oharit,eli oli erittäin pahalla tuulella,ja monien mutkien kautta pääsin sitte Brasiliaan,sielläkin tapasin taas kauniin naisen nimeltään....Olen näiden lisäksi asunut mm. Paraguayssa,intiassa ja jopa venäjällä.Minulla on kuusi tunnustettua lasta ja tällä hetkellä asun Suomessa.Tässä murtosa minun elämästä.

kiitos KIRJAvinkeistä.. ihanaa miten nämä keskustelut hyvinkin äkkiä ajautuvat ties mille raiteille - vaikka tarkoitus oli vaan saada muutama hyvä kirjavinkki. huoh, tästä syystä yleensä kartan keskustelupalstoja. ;)

Älkää hyvät ihmiset olko aina noin negatiivisia ja hyökkääviä <3

nnooo..
Harry Potter-sarja on hyvä! (edellyttäen että tykkää luea fantasia-kirjoja..) Kirjat on paljon parempia ja ihan erilaisia kun ne niäestä tehdyt elokuvat, ettei niistä ainakaan kannata ottaa mitään vääränlaista ennakkokäsitystä itselle!
Pieni runotyttö-sarja! Hyvää ajanviete lukemista..
Charlotte Bronte - kotiopettajattaren romaani on myöskin hyvä! Romanttinen ja ihana kirja, itse ainakin tykkäsin kovasti, tuli sellanen "no mä luen vielä tän seuraavan aukeeman loppuun" -juttu :-)

siin pari!

Markus Zusak: Kirjavaras. On mun ihan lempikirja, ei ehkä kevyttä iltalukemista, mutta suosittelen!
Myös Carlos Ruiz Zafonin trilogia Tuulen varjo, Enkelipeli ja Taivasten vanki ovat hyviä kirjoja.

Tess Gerritsen ja Dan Brown kirjoittaa vauhdikkaita kirjoja joita ei voi jättää kesken. Myös Michael Connellyn ja Thomas Harrisin (Hannibal-kirjat) ovat luettavia.

Torey Haydenin kirjat on taas omaa luokkaansa, niitä suosittelen jos et ole vielä Toreyn kirjoihin törmännyt.

Romanttista viihdettä: Nora Roberts, Catherine Cookson , Rhanna-sarja by Christine Marion Fraser... Näitä löytyy kirjastosa hyllyt pullollaan :) Ihanaa viihdettä joissa onnellinen loppu "ja niin he saivat toisensa" :D

Yhteistyössä