Suositelkaa kirjoja joita kannattaa lukea?

Nyt kun syksy taas kolkuttelee ovella ja tänne meidän kaupunkiin avattiin uusi kirjastokin niin ajattelin josko alkaisi taas lukemaan.
Olen aina tykännyt kirjoista ja lukemisesta yms. mutta viime vuosina on ollut ongelmana etten ole löytänyt mitään lukemisen arvoista ja koko homma on ollut vähän jäissä : /
Joten, kertokaapas hyviä kirjoja joita kannattaisi lukea kun menen tänään kirjastolle :D
Kaikki käy =)
 
Väliinhuutaja
Hupsista kun en lukenu loppuun asti.

Elämänkerrat on mielenkiintosia. Siis nämä julkkisten.
Juha Vuorisen raskausarpia ja vaippaihottumaa nauratti vielä jälkeenkinpäin.
Anna-Leena Härkösen kirjat on kaikki hyviä.
 
"Lukutoukka"
* Päivi Alasalmen romaaneissa on jotain tosi kiinnostavaa: kirjojen yleisilme on jännällä tapaa synkeä ja naiskohtalot usein ahdistavia, mutta yhtäkaikki kannattaa kokeilla!
* Torey Haydenin kirjat tuntuu uppoavan moneen makuun.
 
Douglas Prestonin ja Lincoln Childin Pendergast -sarja. Erilaista, arvoituksellista dekkarikirjallisuutta. Olen tykännyt kaikista kolmesta suomennetusta osasta hurjan paljon.

Ja neljäs on näemmä tulossa syyskuussa :heart:
 
"diu"
Juu, Läckbergistä lienee "helppo" aloittaa, ovat helppolukuisia ja miellyttäviä, taitavasti kirjoitettuja siis varsinkin dekkareiden ystäville.
Torey Haydenin kirjat ovat myös olleet nyt lukemistossani. Leijapoika on todella koskettava, mutta ei mielestäni yhtä helppo lukea. Robin Cook on sairaalatrillereiden taitaja.

Ja totta kai, jos et ole lukenut niin Stieg Larssonin trilogia, ehdottomasti! Näillä itse suosittelen aloittelemaan ihanaa harrastusta :) Mulla taitaa syksy mennä oppikirjojen parissa..
 

Yhteistyössä