N
"nainen"
Vieras
Ensinnäkin mikä on "normaali" läppärin näytön koko tai mielestänne paras?
Ja mikä läppäri sopis mulle?
-En pelaile hirveesti mitään
-Kirjoitan paljon koneella
-Nettiä pitäs pystyä käyttämään suht nopeesti vaikka ois paljon sivuja auki kerrallaan, ei siis mitään sellasta joka jumittuu heti kun avaa pari sivua (toki riippuu varmaan enempi nettiliittymästä mutta varmaan vähän koneestakin)
-Ois ihan hyvä olla edes jotenkuten kestävä akku että voi edes jonkin aikaa käyttää ilman johtoa
-Kuvia ja musiikkia mulla on aika paljon yleensä koneella ja ne vie oikeesti hirveesti tilaa, varsinkin nuo kuvat, niitä on paaaaljon monelta vuodelta.
Ja mikä läppäri sopis mulle?
-En pelaile hirveesti mitään
-Kirjoitan paljon koneella
-Nettiä pitäs pystyä käyttämään suht nopeesti vaikka ois paljon sivuja auki kerrallaan, ei siis mitään sellasta joka jumittuu heti kun avaa pari sivua (toki riippuu varmaan enempi nettiliittymästä mutta varmaan vähän koneestakin)
-Ois ihan hyvä olla edes jotenkuten kestävä akku että voi edes jonkin aikaa käyttää ilman johtoa
-Kuvia ja musiikkia mulla on aika paljon yleensä koneella ja ne vie oikeesti hirveesti tilaa, varsinkin nuo kuvat, niitä on paaaaljon monelta vuodelta.