Suositelkaa juhlamekkoa ristiäisiin joka menisi myös omissa häissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuo monsoonin viimeinen mekko oli aivan ihana ja sopisi myös ristiäisiinkin. Samoin tuo Molly Bracken mekko oli ihana mutta entä ristiäisiin? Mitenköhän uskaltaa tilata monsoonilta. Mitenköhän koot menee? Olen varmaan kokoa 42-44 suomessa.

Molly mekkoon voi ristiäisiin laittaa kevyen neuleen hartioille/napit auki päälle jolloin on arkisempi?

Mä kannatan kans empirelinjaista. Ja hyvät alusvaatteet! Siis mielellään semmoinen "muotoileva" makkarankuori. Ja tämä siis kaikille, ei vain paksuille.

Esim. Linnan juhlissakin näkyy niitä, ettei ole alusvaatetta ja NAPA paistaa puvun läpi. kaameaa.

tuo monsoonin viimeinen mekko oli aivan ihana ja sopisi myös ristiäisiinkin. Samoin tuo Molly Bracken mekko oli ihana mutta entä ristiäisiin? Mitenköhän uskaltaa tilata monsoonilta. Mitenköhän koot menee? Olen varmaan kokoa 42-44 suomessa.

Olen tilannut lukemattomia kertoja tuolta monsoonilta, eikä ole ollut mitään ongelmia. Olen suunnilleen samankokoinen kuin sinä (168/69), ja mulle on sopinut koon 14 tai 16 mekot. Riippuen vähän mallista ja materiaalista. Olen aika rintava. Palautus on sitten maksullinen.

image1xl.jpg

image1xl.jpg

image1xl.jpg

Yläosa suorastaan ruma malliltaan.

tilasin siis tuon viimeisen zalandon mekon. Varmaan pakko tilata vielä tuo eka zalandon mekkokin. Harmi vaan ettei toista kertaa huoli laskua maksutavaksi vaan joutuu maksamaan etukäteen...

Yhteistyössä