Suositelkaa juhlamekkoa ristiäisiin joka menisi myös omissa häissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.............

Vieras
Eli tarkoitus olisi samassa mekossa mennä tänä kesänä häät ja ristiäiset.
Olen miettinyt valkoisesta elefantista sitä tyllipuolihametta mutta onko liian hieno? Ja muutenkaan en tiedä mihin sen yhdistäisin? Tai sitten ehdottakaa vaikka zalandolta jotain.

LA021C016-A11@1.jpg

Zalando

Viimeksi muokattu:
Ap jatkaa. Mulla ei ole kuin yksi juhlamekko joka musta. Liian synkkä kumpaankin juhlaan ja ei rahaa ostaa molempiin hienoa. Ikä on 36v ja pituus 170cm ja paino vähän yli 70kg. :( Tai sitten jos molempiin saisi suht edullisesti kauniin mekon.

klassinen kotelomekko

Päälle voi laittaa boleron, jakun tai huivin tai ei mitään - näin saa vaihtelua siihen.

Eli osta lempivärisesti! Mun hääpuku oli tummansininen. Valokuvaaja kehui, koska kuulemma on sikavaikeaa saada hyvää kuva kun toisella on puhtaanvalkoinen ja toisella pikimusta asu.

Imetätkö? Mä olin ainakin ristiäisten aikaan vielä niin turvoksissa että en ois kyllä samalla mekolla kaksia juhlia hoitanut. :) Mutta jos imetät, kannattaa se ottaa huomioon ettei tarvitse koko mekkoa riisua kun on vauvalla maitoaika. Ehkä jokin hieman säädettävä malli olisi hyvä jos kroppasi muuttuu.
Kotelomekko saattaa olla hankala juuri synnyttäneelle kun maha näkyy, ehkä jokin laskeutuvampi olisi parempi.

Rajaa hiukan vielä, niin on helpompi ehdotella mekkoja.

Pitkä helma vai enemmän cocktailmekkopituus?
Minkälaiset kädet ja decoltee sulla on, eli kelpaako olkaimeton tai spaghettiolkaimet vai ennemmin joku muu ratkaisu?

Onko sussa pientä hippiä tai vintage-tykkääjää? Olisiko mekko enemmän iltajuhlatyyppinen vai relampi?
Blingiä vai ei? *tyyliin venäjätyyli*

=D ei en imetä. Kysymys oli ehkä huonosti muotoiltu. Eli vieraana olisin ristiäisissä mutta omat maistraattihäät olisi tarkoitus pitää.

Sori, ymmärsin sut väärin! Luulin että ensin on teidän lapsen ristiäiset ja sitten myöhemmän häät. :D
Sit onkin helpompi jos ei tarvi raskauden jälkeistä mahaa ja maitobaaria huomioida. :)

Vähän pyöreä ilmeisesti olet? Eli ei kotelomekko, toi yks linkitetty zalandon mekko on mun mielestä upea mutta onko liikaa ristiäisiin (kun ei ole sun oma lapsi).
Mitkä on sun kropan hyvät puolet? Vyötärö vai sääret? Mitä näyttää ja mitä peittää?

jaa...a, mitkäköhän olisi parhaat puolet. Ei ainakaan vyötärö. Ehkä sääret. SElkää en viitsi ristiäisissä paljastaa. :b Ei mitään vesirajamekkoa kuitenkaan. Ei olkaimetonta mielellään. Eikä spagettiolkaimellista. Ei venäjätyyliä eikä bling blingiä vaan enempi klassisuutta. Eikä hippi mekkoa. Tässä näitä rajauksia nyt olisi. Kiitos jo nyt avusta.

Monsoonilla on yleensä ihan kivoja mekkoja, ehkä joku näistä?

http://uk.monsoon.co.uk/view/product/uk_catalog/mon_1,mon_1.2/5530540908

http://uk.monsoon.co.uk/view/product/uk_catalog/mon_1,mon_1.2/5531876308

http://uk.monsoon.co.uk/view/product/uk_catalog/mon_4,mon_4.3/5530196108

tuo monsoonin viimeinen mekko oli aivan ihana ja sopisi myös ristiäisiinkin. Samoin tuo Molly Bracken mekko oli ihana mutta entä ristiäisiin? Mitenköhän uskaltaa tilata monsoonilta. Mitenköhän koot menee? Olen varmaan kokoa 42-44 suomessa.

oeltte yllä väärässä siinä, etteikö vähän pyöreälle sopisi kotelomekko.

Sillä se on paras vaihtoehto. Parhaiten läskit kadottaa jakkupuku, mutta kotelomekko on seuraavaksi paras.

Jos kumminkin mennään muuhun malliin, niin ei missään nimessä leikkausta vyötärölle. Vähän ylempänä oleva leikkaus, tissien alla siis, taas hoikentaa oikein upeasti.

nim. vuosien kokemus.

Yhteistyössä