Suositelkaa hyvää ruokaravintolaa Turusta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperotx5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti Panini! Mahtava ruoka, lapsille kirjoja ja värityskuvia, paljon lastenistuimia, tilava ravintolasali, hyvät vessat, ruoka (vauvalle) lämmitetään avuliaasti. Henkilökunta suhtautuu tosi myönteisesti lapsiperheisiin, paikka on Turussa kuuluisa 'mammalounastajista', jotka tulevat lapsineen syömään. Paljon tilaa vaunuille. Ja SILTI ei ole mikään varsinainen perheravintola (sanan negatiivisessamerkityksessä), eli myös ei lapsettomat tuntevat olonsa kotoisaksi. huh mikä mainospuhe, ollan itse oltu kyseisen paikan vakkareita jo kuuden vuoden ajan; ensin lapsettomana parina, nykyisin kolmen laosen kanssa :)

Hiukan riippuu hintatasosta mitä ootte valmiita maksamaan ja haluatteko, että pikuisilla on lasten leikkipaikka?

Foija on tosi hyvä Aurakadulla ruotsalaisen teatterin vieressä, siellä tehdään kaikki itse ja hintataso on ok, mutta lapsille siellä ei ole mitään leluja yms.

Fransmanni on suosittu Eerikinkadulla torin vieressä, sieltä löytyy leikkipaikka, mutta ruuan taso vaihtelee riippuen kuka on keittiössä.

Loistavaa, vähän hintavampaa ruokaa saat Mamista Linnankadun päästä Aninkaistenkadun lähellä tai Hermannista Ukko Pekasta vähän eteenpäin Aurajoen rannalla.

Kiva ja erikoisempi on myös viikinkiravintola Harald Aurakadulla.

nimim. Ravintolapäälikkö ;)

Alkuperäinen kirjoittaja thor:
Hiukan riippuu hintatasosta mitä ootte valmiita maksamaan ja haluatteko, että pikuisilla on lasten leikkipaikka?

Foija on tosi hyvä Aurakadulla ruotsalaisen teatterin vieressä, siellä tehdään kaikki itse ja hintataso on ok, mutta lapsille siellä ei ole mitään leluja yms.

Fransmanni on suosittu Eerikinkadulla torin vieressä, sieltä löytyy leikkipaikka, mutta ruuan taso vaihtelee riippuen kuka on keittiössä.

Loistavaa, vähän hintavampaa ruokaa saat Mamista Linnankadun päästä Aninkaistenkadun lähellä tai Hermannista Ukko Pekasta vähän eteenpäin Aurajoen rannalla.

Kiva ja erikoisempi on myös viikinkiravintola Harald Aurakadulla.

nimim. Ravintolapäälikkö ;)

Mä taas itse en menisi mihinkään näistä pienten lasten kanssa. Ainakaan Hermanniin en menisi vaikkapa lauantai iltana häiritsemään muita asiakkaita. Tietysti jos omat kultanuput ovat saaneet ranskalaisen kasvatuksen, ehkä sitten, mutta ei onnistuisi meidän 2v:n kanssa. Lisäksi en haluaisi maksaa itse hurjaa hintaa ruasta, jota en ehdi kuitenkaan syömään nautiskellen...

Yhteistyössä