Ä
äiti
Vieras
Tykkään dekkareista ja hyvistä käänteistä ja juonista (kukapa ei). Mies meni lainaamaan minulle Dan Brownin kirjan eilisen leffan innoittamana, mutta mikä muu olisi hyvä kirja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
pitààkin muista kun menen suomeen (en ole ikinà lukenut)
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
Mun mieskin tykkää niistä. Ja poika lukee Remeksen nuorisokirjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
osaako sinun mies lukea suomeksi?????
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
Yksinkertaista tekstiä osaa, mutta Remeksen dekkareita on käännetty myös saksankielelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ilkka Remeksen dekkarit on huippuhyviä !
Yksinkertaista tekstiä osaa, mutta Remeksen dekkareita on käännetty myös saksankielelle.
wautsi!!! luetko itse niità suomeksi vai saksaksi?