Suositelkaa hyvää ja toimivaa deodoranttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Entinen on nyt minut pettänyt. Aiemmin toimi hyvin, mutta nyt kun olen raskaana deoni pettää päivittäin. Ei ole kiva kun itse haistaa hien hajun ja tietää että muutkin sen varmaan huomaavat. Eikä asiaa helpota yhtään että se oma hien haju aiheuttaa pahoinvointia. Suositelkaa siis jotain todella hyvin toimivaa deodoranttia niin pääsen ongelmastani. Tämän raskauden aikana tuntuu hien eritys voimistuneen huimasti, tai ainakin sen haju.

mä oon tykännyt palmoliven dödöstä! en jaksa muistaa enää mikä se niistä on, etiketissä on vaaleanvihreää! ei haise kovin voimakkaalle, ja mulla ainakin hien haju selvästi vähentynyt!

Jospa piipahdan apteekissa huomenna. Pakko jotain apua saada. Ei tätä kestä hullukaan. Jos ei suihkun päälle 10-15 min aikana käy laittaan dödöä niin heti haisee. Ja se haju ei lähde edes vesipesulla vaan vaatii saippuan että onnistuu poistaa haju. Oikeesti tämä on tosi ärsyttävää..

Hormonaalisessa hiessä on toisinaan voimakas haju. Sä tarvit antiperspiranttia, joka vähentää hikoilua. Deodorantti vain peittää tuoksua. On myös sellaisia yhdistelmiä, joissa on molemmat vaikutukset. Ne apteekit tehoaineet voi olla aika vahvoja raskausaikana muutenkin herkälle iholle.

Yhteistyössä