V
vieras
Vieras
Onko Porvoo liian kaukana? Kulloon kartanossa ihania itsepoimintamansikoita. ja alle 40 km. helsingin keskustasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:Missä täällä pk-seudulla ois tollaista voisin ite käyä kyykkimäs mansikoita meidän talouteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Meidän prismassa tänään päivän litrahinta mansikalle 5,5?.
Poimin vajaa kuusi kiloa mansikoita, maksoin niistä 26?.
Sain pakkaseen 22 puolen litran rasiaa mansikoita, eli noin 11 litraa.
Jos olisin mennyt ja ostanut prisman kesätorilta mansikat, olisivat ne maksaneet yli 60 euroa mutta kun jaksoin kyykkiä puolisen tuntia marjapellolla, sain ne 26 eurolla.![]()
Lisäksi lapset vetivät navan täyteen mansikoita.
Viikonloppuna meen hakee toisen ämpärin, ehkä kolmannenkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:mekin käytiin tänään koko perheen voimin poimimassa itse mansikoita, ämpärillinen poimittiin. hyvin jaksoi lapsetkin (2,5v. ja 11kk) olla mukana
sitä vaan mietin, ku jotku teistä kirjoititte että aiotte syödä siellä mansikkamaalla jo poimiessa niitä mansikoita vatsat täyteen, niin eikö se oo varastamista? siis jos niitä oikeen menee syömällä syömään ennen kuin on niitä edes maksanu? eihän kaupan irtokarkkejakaan saa syödä siinä pussittaessa...mut mä taidankin olla vain ylirehellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riksu:onneksi on rahaa millä ostaa noi mansikat poimittuina ja valmiiksi perattuinakin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja riksu:onneksi on rahaa millä ostaa noi mansikat poimittuina ja valmiiksi perattuinakin!!!
halvempiahan ne niin onkin , mutta joku voi olla kakkasilla käsillä ne poiminut. niissä on ulkovessat orjjille (mansikanpoimijoillle, jotka ilmaiskesi poimivat ja maksavat enemmän laverisängystän kui nsaavat palkkaa)
Ei niitä mansikoita itsepoimintapaikoissa saisi syödä!!! Sehän on varastamista.
En ainakaan mansikanmyyjänä haluaisi että kersat äiteineen vettä litrakaupalla minun omaisuuttani. Sitä se olisi ennen kuin siitä maksetaan!