Suosikkisi kuorosodassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuorotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis lappajärvi juu, muistin ihan väärin. Eilen vasta ekan jakson netistä katsoin, mutta jäin koukkuun! Viihdyttävä formaatti :)
Mistä voi katsoa? Linkkiä? Haluan nähdä Lappajärven kuoron, kun isä on sieltäpäin :)

wwwnelonenfi ja siellä nettitv. :) itse katson loput jaksot tänään kun saan muksut nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja voovo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minua ottaa päähän suuresti kun ystäväni "paremmista musiikkipiireistä" kertoi että ne laulajat on haettu konservatoriosta ja vain näön vuoksi keksitty tarinoita miten löytyi kahviloista jne.

En ole osannut laittaa paremmuusjärjestykseen kuoroja.

kuule uskoo ken haluaa

No kyllä se on ihan totta . Tiedän että kuorolaiset on valittu jo ajoissa ei niitä ole mistään kadulta "revitty". Toi konservatorio juttu ei kyllä pidä paikkansa, monet on päässeet mukaan vanhanaikaisesti "suhteilla".

ja sanon, että Veetin kuoro on tasollisesti huonoin. Uskon Mikin kuoron voittavan jos äänestäjissä on yhtään tolkkua. Ammattimainen johto kuorolla ja kuorossa tasapainoinen koostumus. Marionin kuoro putoaa sen yhden diivan ansioista, ärsyttänyt nyt jo liikaa ihmisiä..

Mä en yhtään tykkää siitä Veetistä enkä sen kuorosta. Mun suosikit on ehkä Marionin kuoro (en kyllä tiedä miks) ja Kotipellon kuoro. Se Mikin kuorokin on kyllä aika hyvä, vaikka se Mikki onkin vähän outo...

Yhteistyössä