Onkohan siihen joku järkevä syy että kuorosotaan on laitettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joensuu, Kuopio ja Leppävirta? Nythän on jäljellä kisassa enää savo ja vantaa... eikös nuo kolme syö toisiltaan äänestäjiä... Itse olen tykännyt Marcon kuorosta alusta saakka mutta Vickyn kuoro oli viime kerralla paras!

tuskin noita on kaupunkien perusteella valittu vaan niiden artistien. Sielähän oli ihan selkeästi 2 vanhempaa, 2 nuorempaa ja 2 siitä väliltä... Ja harvahan noita kaupungin perusteella edes äänestää

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
tuskin noita on kaupunkien perusteella valittu vaan niiden artistien. Sielähän oli ihan selkeästi 2 vanhempaa, 2 nuorempaa ja 2 siitä väliltä... Ja harvahan noita kaupungin perusteella edes äänestää

Kyllä mä uskon että suurin osa äänistä tulee kunkin kuoron omasta kaupungista!

Ketkä oli ne vanhimmat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joensuu, Kuopio ja Leppävirta? Nythän on jäljellä kisassa enää savo ja vantaa... eikös nuo kolme syö toisiltaan äänestäjiä... Itse olen tykännyt Marcon kuorosta alusta saakka mutta Vickyn kuoro oli viime kerralla paras!

Joensuu ei ole Savossa vaikka muuten täällä susurajalla sijaitseekin. Savolaisuuden ja Karjalaisuuden ero on aika iso. :)

Joensuu ei ole Savossa vaikka muuten täällä susurajalla sijaitseekin. Savolaisuuden ja Karjalaisuuden ero on aika iso. :)

Aivan totta! Anteeksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ketkä oli ne vanhimmat?

Vicky on musta ainoa "vanha". Marco, Ilkka ja Sani on kaikki nelikymppisiä ja sit nää kaksi nuorta.

Yhteistyössä