Suosikkiravintolanne Tallinnassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkaaja

Vieras
Olen menossa äitini kanssa Tallinnaan ja kyselisinkin nyt ravintolavinkkejä. Monesti on tullut siellä reissattua ja sekä hyviä, että huonoja kokemuksia ruuan suhteen on tullut vastaan. Nyt en kuitenkaan haluaisi ottaa riskejä, vaan saada maistuvaa ruokaa kohtuuhintaan.

Ei mitään fine-diningia, mutta ei myöskään ihan mitään tori-grillitasoakaan...

Kertokaahan luottosuosikkejanne! :)

vanhassa kaupungissa on sellainen keskiaikaistyylinen ravintola jossa on ollut ihan todella hyvää ruokaa! :) olde hansa taitaa olla nimeltään. lähellä raatihuoneen toria.

Mä en kyllä pidä Olde Hansasta. Se on mielestäni turistirysä. Kaksi kertaa olen syönyt. Ensimmäisellä kerralla ruoka ei ollut erityisen maittavaa (makuasioita tietysti), mutta palvelu oli ihan ok. Toisella kerralla palvelu oli toooooodella hidasta ja ruoka jo jäähtynyt, ennen kuin saimme sen.

Yleensä kellariravintolat ovat olleet hyviä, samoin ravintola Balthasarista olen pitänyt.

Vanaema juures, ihana kellariravintola. Monesti joutuu kyllä pöydän varaamaan etukäteen, mutta suosittelen ehdottomasti! Jokaisella reissulla käydään aina siellä ja lisäksi toisena päivänä olde hansassa. Yleensä kolme päivää ollaan, kolmantena sitten kokeillaan jotakin ihan uutta. Kahden ensimmäisen tasoista ei ole vielä löytynyt, vaikka monta vuotta on reissattu.

Yhteistyössä