Suosikki paikkakuntanne Suomessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Tottaka synnyinkuntani Halikko. Eniten tuttuja paikkoja ja muistoja.
Listan perään sopivat Turku, Rauma, Tampere ja Salo.

Missä olit päivällä, täällä oli kiinnostavia keskusteluita, joissa sinua olisi kaivattu? :D

Ai jaa, ovatko ne vielä?

(etsin, jos löydän)

Me oltiin mummulassa, käytiin yhteislenkillä Äijän kanssa ja jätettiin vanhimmat lapset sinne yökylään.

Tottaka synnyinkuntani Halikko. Eniten tuttuja paikkoja ja muistoja.
Listan perään sopivat Turku, Rauma, Tampere ja Salo.

Missä olit päivällä, täällä oli kiinnostavia keskusteluita, joissa sinua olisi kaivattu? :D

Ai jaa, ovatko ne vielä?

(etsin, jos löydän)

Me oltiin mummulassa, käytiin yhteislenkillä Äijän kanssa ja jätettiin vanhimmat lapset sinne yökylään.

Taisi jo se lopahtaa, jota tarkoitin. Eilen muuten ajattelin sua, kun käveltiin tienviertä ja muisteltiin mitä kasveja mikin oli, että oliko sitä jotain hemputin kämmekkää :D Ja että en olisi voinut silloin juosta yhtään, oltiin oltu kahdestaa edellisilta, viiniä oli nautittu :ashamed:

Candide;

Mä taas totesin tänään, että sanonta "oikotie matkan mutkistaa" pitää varsin paikkansa.

Tunnin lenkki venähti reilusti yli puolitoistatuntiseksi kun tuli kurkattua, josko eräästä kohdasta pääsisi joen yli. Uimalla olisi päässyt, jos olisi päässyt joenrantaan nokkospuskien läpi. :xmas:

Ja niitä maariankämmeköitä mä näen nyt jokapuolella, kun viimein tunnistan kasvin. :D

Candide;

Mä taas totesin tänään, että sanonta "oikotie matkan mutkistaa" pitää varsin paikkansa.

Tunnin lenkki venähti reilusti yli puolitoistatuntiseksi kun tuli kurkattua, josko eräästä kohdasta pääsisi joen yli. Uimalla olisi päässyt, jos olisi päässyt joenrantaan nokkospuskien läpi. :xmas:

Ja niitä maariankämmeköitä mä näen nyt jokapuolella, kun viimein tunnistan kasvin. :D

Kuinka pitkiä matkoja sinä jo juokset? *nimerkki syvästi kateellinen* :D Aion aloittaa juoksutreenit ihan tässä heti kun kerkiän B)

Candide;

Kuinka pitkiä matkoja sinä jo juokset? *nimerkki syvästi kateellinen* :D Aion aloittaa juoksutreenit ihan tässä heti kun kerkiän B)

No ei tolla kärrypolulla (ja siellä rannassa) saanut ihan kymmentäkään kilometriä täyteen.

Candide;

No ei tolla kärrypolulla (ja siellä rannassa) saanut ihan kymmentäkään kilometriä täyteen.

Nyyh, *masentuu, ei kun kannustautuu sinun hienoon suoritukseesi* =)

Ihan kivoja paikkoja on maatäynä, mutta erityisen kivoja paikkoja ja sellaisia mitkä mieleen painuu on hyvin harvassa(riippuu paljon ihmisestä).. pohjosen kaupungit/kunnat on ihan kivoja, sekä maisemallisesti että nähtävyydellisesti(tähän lisäys jos nauttii luonnosta, eikä jostain teattereista yms.). Koko suomi on oikeasti sellainen ihanuus ettei toista.. nautitaan kesästä!:)

Yhteistyössä