SUOSIKKI koirarotusi????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niukinnaukin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niukinnaukin

Jäsen
25.09.2011
316
0
16
Mikä on suosikki koirarotusi???
Ulkonäöllisesti tai luonteeltaan?
Meillä on pk-collie trikki ja musta sileäkarvaínen noutaja.
Kauniita ja älykkäitä... Ihania. Kertokaa omia kokemuksi. Koirat ovat rakas harrastus, tärkeät perheenjäsenet ja SUOSIKKI puheenaihe minulle.

Ulkonäöllisesti mua miellyttää sporttisen näköiset, lyhytkarvaiset rodut.
Dalmatialainen, bokseri, lk saksanseisoja, dobermanni....

Luonteeltaan ja mulle varmaan sopivin rotu on silti tähän mennessä ollut belgianpaimenkoira tervueren.
Ruma koira omaan silmääni, mutta se ei mitenkään vähennä sen arvoa perheenjäsenenä. Jos siis rotukoiran joskus tuon nykyisen belgin jälkeen hommaan, niin rodussa varmaan pysytään.

Ulkonäöllisesti tykkään enemmän tuosta meidän sekarotuisesta, ja silläkin on kyllä helmi-luonne, mutta seropin hankkiminen on kuitenkin vielä rotukoiraakin enemmän sian ostamista säkissä. En siis edes yritä uskoa, että toista tuollaista koskaan tulee.

Malamuutti on omalla tavallaan ihana, komea alkukantainen rotu. Ruskea linjakas labbis on upea. Dalmatialaisten perään jää aina katsomaan. Bordercollieta olen miettinyt kanssa meille, sheltti on aika ihastuttava. Isommat koirat vaan enemmän omaan makuun:)

Dobermanni
images

Afgaani
kuva22.jpg

Faaraokoira
kiarapic.jpg

Cockeri
punainen+cockerspanieli+stella+poseeraa+taas._9b5ffe61a3a87a8.jpg

Saksanpaimenkoira, ihania kokemuksia niistä. Oikeastaan mikään muu rotu ei yllä noiden tasolle, enkä oikein pidäkään mistään muista roduista paljoa. Koirakohtaista sitten enemmän, mikä on ihana ja mikä ei.

Yhteistyössä