suonikohjut

Kohtalotoveri
Ite oon saman ikänen ja saanu ihanan suvun vian, suonikohjun jo 16 veenä:( Mulle on sanottu, että ennen ei kannata leikata, kun on lapset tehty... Sittte ajattelin mennä siihen uuteen ruiskutushoitojuttuun, kuulemma hyvät onnistustulokset ja vähemmän kivulias kuin leikkaus. Isälläni on leikattu ja toipuminen vaikutti aika tuskaselle:( Mutta raskauden ajan käytin tukisukkia ja joskus talvisin muutenkin, ne kyllä auttaa asiaa huomattavasti. Nolottaa vaan olla näin nuori ja edes hametta ei kehtaa laittaa...
 
Mulla on kans tällanen sukuvika.Äidiltä leikattiin nuorena, minä en vielä ole moista harkinnut.Mulla lisäksi nivustaipeessa ja helposti tulee myös pukamat. Niitähän ei varmaan kosmeettisen haitan takia ruveta yleisellä puolella leikkaamaan, yksityiselle pitää mennä. =)
 
Mimmi811 harmaana
Täällä kans kärsitään suonikohjuista :ashamed: .Ikää mulla kohta 25.v. Esikoinen on kohta 3.v. ja suonikohjut vaan pahentu sen synnytyksen jälkeen. Kun kuopus synty, ni kohjut nousi jo polvitaipeeseen. Tukisukatkaan ei auta eikä hirudoidforte.Joten, kaippa se leikkaus on edessä pian, ku kamala särkykin on.Mun äidiltä leikattu kolme kertaa ja isältäni kerran. parantuivat nopsaan leikkauksista.
Sukuvika siis noi himskatin kohjut.
Oispa niin ihana joskus pitää viel shortseja julkisella paikalla, ku ei tarviis kohjuja hävetä :ashamed: :snotty: :ashamed:
 
maukunen
MULLE TULI SUONIKOHJUT NOIN KAKSI VUOTTA SITTEN, JA JALKOJA SÄRKEEKIN VIELÄ NIIN VIMMATUSTI ÖISIN.
LEKURI VAAN SANOO ET NO KATELLAAN VIELÄ VÄHÄN AIKAA, EHKÄ SIT JOSKUS PÄÄSET LEIKATTAVASKI.

OLEN JO 43V. :wave: :wave:
MUUTEN KADELLA VELJELLÄNI ON MYÖSKI, JA ON LEIKATTU

 

Yhteistyössä