suonikohjut kohdussa, vaikuttaako raskauteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko kenellekkään sanottu että kohdussa on paljon suonikohjuja?

jos niin onko niistä ollut teille haittaa millään tavalla? Onko raskaaksi tuleminen onnistunut?

Miten sinulla on todettu tuo, että on suonikohjuja kohdussa? Itseä on tämä joskus mietityttänyt kun on ollut kovia kipuja raskauksissa (siis muitakin mahkipuja kuin kipeita supistuksia). Juttelin joskus erään terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, jolla itsellään oli ollut järjettömän kipeä raskaus ja kova paineentunne mahassa, ettei voinut kauan olla pystyssä ja lopulta oli paljastunut, että kohtu oli täynnä suonikohjuja.

Minulla on kohdussa kaksi isoa suonikohjua. Lääkäri laitto lähetteen gynelle mahakipujen vuoksi, joka totesi ne. Raskauksissa ei ongelmia muuta kun se et raskauksien välillä on kuus vuotta.

[QUOTE="pike";27355724]Minulla on kohdussa kaksi isoa suonikohjua. Lääkäri laitto lähetteen gynelle mahakipujen vuoksi, joka totesi ne. Raskauksissa ei ongelmia muuta kun se et raskauksien välillä on kuus vuotta.[/QUOTE]

Mutta mua kiinnostais edelleen MITEN on todettua, ultarlla? Vai jollain muulla konstilla, näkyykö siis ultrassa?

Mulla jaloissa ja alapäässä suonikohjuja, nyt tässä raskaudessa yks kohta ollu tosi arka "mahasta", jos vauva potkaisee siihen ni ottaa epänormaalin kipeää. Olisko mullaki sit siel suonikohjuja :O

minulla todettiin suonikohjut ultralla. niitä oli tosi paljon ja ilmeisesti ovat tulleet edellisen raskauden jälkeen.
minulla oireita ovat ainakin vatsakivut sekä todella runsaat kuukautiset. lääkärin mukaan suonikohjut kohdussa aiheuttaa mm. runsaita kuukautisia, vatsakipuja, paineen tunnetta lantiossa jne..

eli ei mikään kiva juttu.

En muita keskusteluita löytänyt kuin tämän. Itsellä todettu hetki sitten suonikohjuja kohdussa. Älytöntä paineen tunnetta lantiosta ja kipuilua. Gyne vilautteli jopa leikkuuta ja radiologin konsultaatiota. Mitenkäs teillä joilla aiemmin tämä todettu. Onko tehty jotain? Leikkausta?

Yhteistyössä