suonikohju -siellä

• Viestiketjun aloittaja kevätsade
  • Ensimmäinen viesti
kevätsade
Koin eilen järkytyksen kun katsoin peilin avulla alapäpähäni...Ihan kuin olisi tullut tummia kohtia ja kaikinpuolin näytti kamalalta...Olen raskaana ja olen kuullut että alapäähänkin voi tullla suonikohjuja..näkyykö ne selvästi?Nivunen on jo pahasti turvonnut mutta sekin kuulemma on suonikohju.

Mimmu
Nuorin lapseni menee nyt kouluun. Suonikohjuja sain myös odotusaikana. Viimeisemmän raskauteni aikana vasemmassa jalassa suonikohju alkoi nilkasta ja sama suoni nousi ihan ylös pimppiin asti. Turvotus kuuluu odotukseen, se laskee kyllä synnytyksestä toivuttuasi.
Suonikohju ""siellä"" tuntuu kyllä edelleen, mutta enpä ole sitä pahemmin surrut.
Olisi ihme jos tästä eletystä elämästä ja lapsien odotuksesta ja synnytyksistä selviäisi niin ettei se jättäisi jälkiä.

kaikenlaista
Juu taitaa olla aika tavallisia nuo raskaudenaikaiset suonikohjut alapäässä! Jollakin oli ollut häpyhuulessa joku kananmunan kokoinen suonikohjupatti! Monesti lähtevät sitten kyllä raskauden jälkeen, kun verisuonille ei enää kohdistu painetta... Olen huomannut että itselleni on tulossa (raskaus puolessa välissä) kait jonkinlainen suonikohju jonnekkin häpyhuulen reunaan, on iso verisuoni noussut enemmän ja enemmän pintaan... :/!

Yhteistyössä