Suomi-vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marisca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ihan totta!

Meillä paskimmat vaunut oli ne kaikkein "laadukkaimmat" eli Quinnyt...Halvemmat (Carena, Bora) oli aivan loistavia.

Meillä taas Quinnyt on olleet yhdet parhaimmista :D

Mä oon ihan hirveä vaunu-hifistelijä mutta mäkin hyvin ymmärrän että jokaisella on se tietty budjetti jonka rajoissa hankinnat tehdään ja myös se kannattaa ottaa huomioon että meitä ihmisiä on niin monenlaisia että vaunu-mieltymyksiäkin on varmasti aika montaa erilaista, jollekin 20euron kirppisvaunut ajaa asiansa todellakin eikä ole mitään kaipuuta parempaan.

Kyllä mäkin haukun halpisvaunuja jos ne on aivan karseen huonolaatuisen näköiset mutta musta noi Suomi-vaunut näytti ihan hintaansa nähden hyviltä!

Borat oli mun mielestä aivan järjettömän raskaat kun kävin niitä kaupassa koittamassa, carenoista on kokemusta vaan laina-matkiksista jotka oli kieltämättä järkyt :D

Nyt olen jonkun lenkin heittänyt vaunujen kanssa. Ensinnäkin pakko kehua vaunujen kankaita muhkeiksi ja värejä todella ihaniksi. Kaiken huippu oli se, kun pari ohikulkijaakin pysähtyi kehumaan niitä näteiksi ja kysyi, mistä olen hankkinut. :D

Vaunut on tosi jämäkät, eli ei mitkään huterat ja nitkuvat kuten jotkut vaunut. Mulle kaikki nää heittoaisajutut on ihan uus kokemus, joten siinä kesti hetken opetella, mutta senkun oppii, niin kasaan laittaminen ja takaisin auki saaminen onnistuu todella hyvin.

lapsimessuilla oli nuo ja kokeiltiin niitä,niin kauhean tönköt ja jäykät vaunut oli. Ihan suomessa on valmistettu.Mutta itse en millään hinnalla ostaisi noita.oli tosi huonot

yrittikö ne oikeasti kusettaa, että ovat Suomessa valmistetut????? Kiinalaiset halpikset, joita myydään mm. Haberkorn merkillä. Sitten vielä ovat tyrjyttänet takuuta maksullisena, vaikka kuluttajansuoja antaa paremman suoja muutenkin. Tuohan on laitonta.

Juurikin näin!
Vastaukset tulivat nopeasti kunnes lähetin tämän viestin:

Hei,
Aika yllättävää että yrityksen myyntijohtaja lähtee parjaamaan muita valmistajia sekä aliarvioi, nykyisin hyvin tietoisiakin kuluttajia.
Olen hyvin pettynyt tästä tiedosta, hassua että olette valinneet nimen joka johtaa kuluttajia harhaan ja myös tuo teille huonoa mainetta sitä myöten.

Ymmärrän hyvin Kiinan tuotannon, hintojen pitäminen kilpailukykyisinä on varmasti hyvin haasteellista.
Sen sijaan nimi valintanne on minusta todella huono ja myös sen takia varmasti jälleenmyyjät karsastavat teitä jossain määrin.
Ainakaan vaununne ei vielä ole kuluttajille ollenkaan tuttuja vaikka lapsimessuilla olitte kai olleetkin?

Mutta asiasta kukkaruukkuun: toivon että vaunut on hyvät! Onhan se edes positiivista että tuottaja on Suomalainen vaikka tuotantomaa olisikin Kiina!

Vielä menee hiukan metsään. Sen verran olen kaupassa vastaavia myynyt, että tuottajakaan ei ole suomalainen. Samoja tuotteita voi mikä tahansa firma tilata kontillisen Kiinasta. Aivan täysin samoja vaunuja myydään Euroopassa ainakin kymmenellä eri tuotemerkillä, jonka voi pyytää vaunun kylkeen tarrana tai ompelemaan kankaisiin. Halvin hinta samalle vaunulle netissä on 129,- €. Ei siinä mitään, että yrittää, mutta jonkinlainen rehtiys olisi minusta suotavaa. Kyllä Suomi-vaunu kulkee vähintäänkin mauttomuuden rajoilla. Hyvä kuitenkin, että tämä jättimyyjä avoimesti myöntää vaununsa alkuperän. Kotisivuilla on aika harhaanjohtavaa tietoa tuotteesta, mitä olen joskus katsonut.

Mulla on tuolta suomi vaunulta ne revontuli vaunut ja mun mielestä ne on hyvät. Eikä kyllä ole mun mielestä ainakaan jäykät työntää, hyvin niillä pääsee liikkumaan. SUOSITTELEN! :)

me tilattiin kanssa suomivaunulta revontuli yhdistelmä vaunut,aivan ihanat,eikä mitään pilipali kamaa! tuttavatkin kehuneet ja ihmettelivät mistä noin edullisesti saatiin. oli tarjouksessa vain 239 egee ja kaupan päälle kaikki lisävarusteet.en ois varmaan muualta saanu yhtä edullisesti ja nopealla toimituksella:)

Hei!

Kyseisessä vaunussa varmaan materiaalien hinta laatusuhde on OK mutta käytettävyys onkin sitten eri asia. Hankalat taittaa kasaan autoon laittoa varten (sormet tahtoo jäädä väliin) mutta pahin niissä on mielestäni se että ovat täysin ilman jousitusta. Joten jollet ainoastaan kävele ostoskeskuksissa tai ihan uudella asvaltilla niin vauva pomppii kun pallo rattaiden sisällä. Nukuttaminen on siis täysin mahdotonta niissä. Hiekkatiet ja lumiset kadut voi siis täysin unohtaa jos aikoo kävellä niin että lapsen pitäisi nukkua.
Aikaisemmin meillä Emmaljunga rattaat jossa runko jousitettu ja sellaiset varmaan pitää taas hankkia ja laitta vahinko kiertämään. Halvalla kun ei oikein sitten taaskaan saanut hyvää.

Kyseisessä vaunussa varmaan materiaalien hinta laatusuhde on OK mutta käytettävyys onkin sitten eri asia. Hankalat taittaa kasaan autoon laittoa varten (sormet tahtoo jäädä väliin) mutta pahin niissä on mielestäni se että ovat täysin ilman jousitusta. Joten jollet ainoastaan kävele ostoskeskuksissa tai ihan uudella asvaltilla niin vauva pomppii kun pallo rattaiden sisällä. Nukuttaminen on siis täysin mahdotonta niissä. Hiekkatiet ja lumiset kadut voi siis täysin unohtaa jos aikoo kävellä niin että lapsen pitäisi nukkua.

Aikaisemmin meillä Emmaljunga rattaat jossa runko jousitettu ja sellaiset varmaan pitää taas hankkia ja laitta vahinko kiertämään. Halvalla kun ei oikein sitten taaskaan saanut hyvää.

Moi!